گوناگون

کریمی قدوسی: آن بزرگوار گفت "نباید فضا برای خاتمی امن شود"

به گزارش پارسینه به نقل از صبح توس، اخیرا جواد کریمی قدوسی (نماینده مردم مشهد در مجلس) در همایش "مرزبانی فرهنگی" در مهدیه مشهد گفته است:

چندی پیش چند تن از نمایندگان مجلس که فرزند شهید بودند در خدمت بزرگواری چند دقیقه ای صحبت کردند که یکی از آنها علی مطهری بود که می گوید که به مصلحت نیست که سران قتنه در حبس باقی بمانند زیرا اگر در حصر بمیرند برای نظام هزینه زیادی دارد و آن بزرگوار پاسخ می دهند که پدر شما را ضد انقلاب شهید نکرد و انقلابیونی شهید کردند که خود را در جایگاه حق می دانستد و اگر این اتفاقات در زمان امام می افتاد ایشان برخورد بسیار قوی تری می کرد و اگر محاکمه ای صورت گرفته بود حکمی صادر می شد که هیچ کدام از شما تحمل شنیدنش را نداشتید و آن بزرگوار همچنین می گوید که خاتمی یاغی و طغیانگر نسبت به انقلاب است و باید رسانه ها، اصولگرایان ونخبگان نسبت به ایشان موضع گیری کنند و نباید فضا برای خاتمی امن شود چون از عناصر اصلی فتنه است.

ارسال نظر

  • ناشناس

    بعید میدانم رهبری چنین حرفی در باره خاتمی گفته باشد این نماینده کمی کم...؟؟؟؟

  • سعید

    کی به شما اجازه داده نشر اکاذیب کنی جناب قدوسی ؟! شما چکاره اید که دارید از این سخنان تفرقه گرایانه می زنید ؟!! چرا به عاقبت حرفایتان نمی اندیشید ؟!!!

  • عسکریان

    مردم مشهد چشمتان روشن

  • احمد

    خاتمی دوستت داریم.

  • ناشناس

    علی مطهری که چند روز پیش نام آن بزرگوار را رسانه ای کرد شما چرا مثلا می خواهی پرده پوشی کنی؟

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد