گوناگون

دستگیری عوامل ‌نا‌امنی سیستان و بلوچستان

پارسینه: بدون شناخت مردم و صداقت و راستی و مشارکت آنها نمی‌توانیم در هیچ کاری موفق باشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه افزایش ضریب امنیت در منطقه را مدیون تلاش شبانه‌روزی ماموران نیروی انتظامی و شورای تامین استان هستیم، گفت: بسیاری از عوامل ‌نا‌امنی سیستان و بلوچستان از سال 86 تاکنون‌ دستگیر شد‌ند‌.
علی اوسط هاشمی امشب در جلسه شورای اداری استانداری سیستان و بلوچستان اظهار کرد: بدون شناخت مردم و صداقت و راستی و مشارکت آنها نمی‌توانیم در هیچ کاری موفق باشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: امروز شدیدا به این نگرش نیازمندیم چرا که‌ این نگرش نمی‌تواند جدا از نگاه امام راحل باشد.

این مسئول ادامه داد: دهه مبارک فجر فرصتی برای بازنگری در رفتار و عملکرد مدیران است، تا رفتارهای اشتباه را اصلاح و خوبی‌ها را تقویت کنیم.

وی گفت: امروز تحریم، تورم و رکود به مردم فشار وارد می‎‌کند بنابراین باید با عملکرد درست خود گوشه‌ای از دردهای آنها را التیام ببخشیم.

هاشمی بیان کرد: اعتماد مردم به مسئولان مهم‌ترین سرمایه است که باید از آن مراقبت کنیم و با عملکرد خود آن را تقویت کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: مردم در زمان انقلاب حاضر بودند برای امام جان و مال خود را وقف کنند لذا باید زمینه را برای این نگاه مردم بیش از پیش فراهم کنیم.

این مسئول با تاکید بر مشارکت دادن مردم در برنامه‌ها، طرح‌ها و پروژه‌ها گفت: علما، روحانیون و افرادی که تریبون در دست دارند مردم را به سمت همکاری با دولت برای عمران و آبادانی منطقه و کارهای خیر تشویق کنند.

وی ادامه داد: اجرای طرح انتقال آب به مزارع کشاورزی یکی از آرزوهای دیرینه مردم سیستان بود که عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

هاشمی ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری مسابقات بین‌المللی ووشو غرب آسیا در زاهدان، خاطرنشان کرد: رضایت مسئولان و میهمانان کشوری نشان داد که مردم و مسئولان منطقه به خوبی از پس میزبانی برآمده‌اند.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: افتخار‌آفرینی تیم ووشوی سیستان و بلوچستان به نمایندگی از ایران در مسابقات نیز جای قدردانی دارد.

این مسئول اضافه کرد: افزایش ضریب امنیت در منطقه را مدیون تلاش شبانه‌روزی ماموران نیروی انتظامی و شورای تامین استان هستیم که با رشادت و تلاش خود به توفیقات بسیاری دست یافته‌اند و بسیاری از مجرمان را که در حوادث و حرکات نا‌امنی از سال 86 تاکنون مشارکت داشته‌اند شناسایی و دستگیر کرده‌اند که جای قدردانی دارد.

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد