گوناگون

حمله مجدد پهپادهای آمریکایی به خاک پاکستان

پارسینه: پهپاد آمریکایی با 2 موشک مخفی‌گاه طالبان افغانستان در پاکستان را هدف قرار دادند که بر اثر آن 9 شبه‌نظامی کشته شدند.

به گزارش پارسینه به نقل از داون پهپاد آمریکایی شب گذشته یک منزل مسکونی را در ناحیه «سید گئی» از توابع منطقه «شوال» واقع در «وزیرستان شمالی» را با 2 موشک هدف قرار داد که بر اثر آن 9 شبه‌نظامی کشته شدند.

گزارش‌ها نشان می‌دهد منزل مسکونی که هدف حمله پهپاد آمریکایی قرار گرفته مخفی‌گاه طالبان افغانستان بود و تمام شبه‌نظامیان کشته شده در این حمله از اعضای طالبان افغانستان هستند.

پرواز پهپادهای آمریکایی بر فراز آسمان وزیرستان شمالی امروز یکشنبه نیز همچنان ادامه دارد.

گفتنی است مناطق مرزی افغانستان و پاکستان به ویژه وزیرستان شمالی، خیبرایجنسی و اورکزئی ایجنسی مقر اصلی شبه‌نظامیان محسوب می‌شود که ارتش پاکستان در حال انجام عملیات در این مناطق می‌باشد.

حمله پهپادهای آمریکایی در حالی انجام می‌شود که ارتش پاکستان نیز با تشدید حملات هوایی خود مواضع طالبان را در مناطق شوال و «دته‌خیل» از توابع وزیرستان شمالی بمباران می‌کند.

گفتنی است، پاکستان بارها در اعتراض به حملات پهپادهای آمریکایی آن را نقض حاکمیت این کشور دانسته است.

چندی پیش پهپادهای آمریکایی با حمله به منطقه «شوال» از توابع وزیرستان شمالی مخفی‌گاه شبه نظامیان «ازبک» در مرز افغانستان و پاکستان را هدف قرار دادند که بر اثر آن 7 شبه‌نظامی کشته شدند.

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد