گوناگون

عکس: ترغیب قمی‌ها برای رأی دادن در تهران!

عکس: ترغیب قمی‌ها برای رأی دادن در تهران!

پارسینه: عکس زیر، اطلاعیه‌هایی در قم برای تشویق به رأی دادن در تهران را نشان می‌دهد.


ارسال نظر

  • آحمد

    تندروها با توهین به تهرانی ها، دلیل رای دادن آنها به اصلاح طلبان را آمار بالای جرم، طلاق و فساد در این شهر می دانند. اگر تهرانی ها مفسدند پس مردم دارالعباده و دارالعلم ایران، سختکوشان دیار قنات و قنوت و قناعت، یزدی های عزیز چطور؟ آنها هم مفسدند که تمام کرسی های این استان به اصلاح طلبان رسیده و سیدابوالفضل موسوی، محمدرضا تابش و کمال دهقانی منتخبان این دیار همگی از لیست امیدند؟

    آیا مردم عزیز شهر اصفهان نصف جهان فاسدند که از 5 کرسی، 3 کرسی را به کاندیداهای لیست امید (ناهید تاج الدین، مینو خالقی و حیدرعلی عابدی) دادند؟

    آیا مردم شیراز پرافتخار، شهر حافظ و سعدی، مفسدند که برای 4 کرسی شهرشان به 3 کاندیدای اصلاح طلب رای داده اند و نفر چهارم اصلاح طلبان را به دور دوم فرستاده اند؟

    تبریزی های شجاع و متدین چطور؟ آنها هم مفسدند که نفر اول شهرشان دکتر پزشکیان وزیر بهداشت دولت ...است؟

    کردهای سلحشور بوکان، مردم مهمان نواز استان کرمان، مردم شریف اردبیل، بوشهری ها و تنگستانی های افتخارآفرین، مردم سرافراز شهرکرد، بجنورد، کاشمر، گرمی، سبزوار، نیشابور، خواف، بهبهان، سمنان، زاهدان، قزوین، کازرون، لامرد، سقز و بانه، گچساران، گرگان و گنبدکاووس، رشت، فومن، خرم آباد، ساری، قائمشهر، بابل، تنکابن، میناب، بندرلنگه، ملایر، تویسرکان و..

    چون همگی به اصلاح طلبان رای داده اند فاسدند و مجرم؟!!

  • محمد

    آمدند به اصلاح طلبا رأی بدن؟!

  • اسکندر

    وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ

  • ناشناس

    آبرو ريزي و فضاحت براي اصولگرايان!!!!!!!

  • ناشناس

    یعنی الان تهران در تسخیر انگلیسه ؟

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد