گوناگون

صداوسیما پنج هزار خبر و برنامه سیاسی در دهه فجر تولید کرد

پارسینه: به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از روابط‌عمومی رسانه ملی؛ افزون بر 3 هزار خبر مکتوب و بیش از هزار گزارش خبری تلویزیونی و رادیویی حاصل تلاش همکاران این حوزه است.



همچنین 48 گزارش مستند خبری به مدت 410 دقیقه از تاریخ انقلاب برگرفته از آرشیو غنی رسانه ملی تولید شد که از نمونه‌های مهم آن می‌توان به مجموعه مستند "صراط" اشاره کرد.

در بخش تولیدات خبری تلویزیونی نیز 850 برنامه خبری تولید شد که این تعداد بیش از 6700 دقیقه از آنتن را به خود اختصاص داد.

به عنوان شاخص‌ترین تولیدات می‌توان از برنامه جلوه‌های "ماندگار"، "سال‌های خاکستری"، "هفت‌روز "و "سپهر سیاست" یاد کرد.

معاونت سیاسی برای مخاطبان رادیویی‌اش برنامه‌هایی مانند "رویدادهای هفته"، "موج روز"، "جهان سیاست" و "بسوی افتخار "را تدارک دید تا علاقمندان به این رسانه نیز با افتخارات و پیشرفت‌های ایران اسلامی آشنا شوند.

گفت‌وگوی ویژه خبری قالب دیگری از برنامه‌های سیاسی است که بینندگان بسیاری به دیدن آن علاقمند هستند، به همین دلیل در ایام الله دهه فجر بیش از 220 دقیقه از یاران انقلاب دعوت شد تا به سوالاتی که نسل سوم و چهارم انقلاب دارند پاسخ دهند.

تولید نماهنگ و کلیپ و تحلیل بولتن‌های خبری روز نیز در دستور کار این معاونت قرار گرفت و در فواصل برنامه‌های شبکه‌ها و در ساعات پربیننده روز روی آنتن می‌رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان به عنوان یکی از زیرمجموعه های حوزه سیاسی سازمان نیز در طول بهمن به مناسبت این ایام اقدام به تولید و پخش کرد؛ روز شمار انقلاب از نگاه رسانه ها، خاطرات انقلاب از زبان مردم و خاطرات ارتشیانی که در زندان به سر می بردند از جمله این برنامه هاست.

علاو برآنچه گفته شد با توجه به تولید و پخش برنامه در خصوص این موضوع، تولید برنامه های ویژه رادیویی و تلویزیونی در دستور کار گروه های سیاسی شبکه های مختلف سیما، صدا، جام جم، شبکه خبر و اطلاعات و اخبار مراکز استان ها قرار گرفت که جمعا 812 برنامه به مدت 131 ساعت برنامه تهیه شده است.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد