گوناگون

فرمانده بسیج شهرداری: ۷۴ درصد كارمندان شهرداری تهران عضو بسیج هست

پارسینه: فرمانده بسیج شهرداری گفت: 74 درصد كاركنان شهرداری تهران معادل 38 هزار و 500 نفر بسیجی هستند كه به این ترتیب شهرداری تهران رتبه نخست را در بسیج ادارات كشور دارد.


بلدیه؛ پیرهادی ، فرمانده بسیج شهرداری تهران در جلسه امروز شورای شهر به مناسبت هفته بسیج گزارش كوتاهی از عملكرد بسیج شهرداری ارائه داد و گفت: 74 درصد كاركنان شهرداری تهران معادل 38 هزار و 500 نفر بسیجی هستند كه به این ترتیب شهرداری تهران رتبه نخست را در بسیج ادارات كشور دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح مطالعاتی شهید مطهری با عنوان بینش مطهر ، اظهار كرد: هم‌اكنون 400 نفر دوره‌های تربیت مربی را گذرانده‌اند و می‌توانند در كانون‌های فرهنگی تهران آثار شهید مطهری را ارائه كنند.

وی به اجرای طرح حلقه صالحین در بسیج شهرداری هم اشاره كرد و گفت: 1300 حلقه هر دو هفته یك بار تشكیل جلسه داده و به ابهامات جوانان به صورت طوفان فكری پاسخ می‌دهد.

پیرهادی بر ضرورت استمرار در حوزه اقدامات فرهنگی تاكید كرد و گفت: هیچ اقدام فرهنگی با كار لحظه‌ای در جامعه نهادینه نمی‌شود.

وی به حضور مستمر بسیج شهرداری در نماز جمعه تهران اشاره كرد و گفت: طی 17 هفته گذشته در تقاطع طالقانی و وصال، غرفه‌های فرهنگی راه‌اندازی كردیم تا جاذبه نماز جمعه را برای كودكان و نوجوانان افزایش دهند.

به گفته پیرهادی، پنج گردان عملیاتی نیز در بسیج شهرداری تهران در حوزه رزمی فعالیت می‌كنند.

فرمانده بسیج شهرداری تهران با اشاره به فعالیت كمیته عمرانی و سازندگی، اظهار كرد: در قالب این كمیته، نیازمندان شهر در پنج بخش آموزش، سلامت، عمران، رفاه و تربیت‌بدنی شناسایی می‌شوند.

وی با بیان اینكه هم‌اكنون 300 خانواده در تهران به این ترتیب شناسایی شده‌اند، گفت: امور مربوط به سازندگی در این خانواده‌ها با بودجه شهرداری و همینطور استفاده از منابع افراد خیر دنبال می‌شود.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد