گوناگون

"اصولگرایان در صورت ائتلاف می‌توانند در انتخابات پیروز شوند"

پارسینه: مرتضی حسینی عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان با بیان اینکه هر عاقلی می‌داند که ائتلاف بسیار‌خوب است، گفت: هیچ‌کس شک ندارد که اصولگرایان در انتخابات 92 باید ائتلاف کنند؛ چرا‌که اصولگرایان تنها با ائتلاف می‌توانند در انتخابات ریاست‌جمهوری پیروز شوند و اگر تفرقه در میان آنها حاکم شود، شکست خواهد خورد.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان تصریح کرد:اصولگرایان تنها با ائتلاف می توانند در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شوند و اگر تفرقه در میان آنها حاکم شود قطعا شکست خواهد خورد.

مرتضی حسینی عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان با بیان اینکه هر عاقلی می‌داند که ائتلاف بسیار‌خوب است، گفت: هیچ‌کس شک ندارد که اصولگرایان در انتخابات 92 باید ائتلاف کنند؛ چرا‌که اصولگرایان تنها با ائتلاف می‌توانند در انتخابات ریاست‌جمهوری پیروز شوند و اگر تفرقه در میان آنها حاکم شود، شکست خواهد خورد.

وی افزود: معتقدم در‌شرایط فعلی باید نحوه ائتلاف اصولگرایان توسط بزرگان این جریان و گروه‌های اصولگرا برنامه‌ریزی شود تا یک وحدت و ائتلاف حداکثری ایجاد شود.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان با اشاره به تشکیل ائتلاف 3 نفره در میان اصولگرایان گفت: هر اصولگرایی‌که شرایط حضور‌ در این ائتلاف را داشته باشد و به‌ اجماع تمکین کند می‌تواند در این ائتلاف حضور داشته باشد.
منبع: تسنیم

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد