گوناگون

رای قاتلان خرس‌های سمیرم قابل واخواهی است

پارسینه: غلامرضا انصاری در مورد حکم دو متهمی که در شهریور ماه سال گذشته اقدام به قتل یک قلاده خرس قهوه‌ای و دو توله‌اش کرده و نیز فیلمی از این کشتار را منتشر کرده بودند، اظهار کرد: این دو متهم که یک نفر از آنها متواری است، در دادگاه محکوم و رای برای آنها صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان تصریح کرد: با توجه به اینکه یک نفر متهم هنوز فراری است، زمان برگزاری دادگاه از طریق روزنامه‌ها اعلام شده است.

وی با بیان اینکه رای برای آن یک نفر، غیابی صادر شده است، تصریح کرد: هر زمانی که این متهم متوجه رای خود شود، می‌تواند نسبت به آن اعتراض کند.

انصاری در مورد خریدن رای این دو متهم گفت: رای این دو نفر خریدنی نیست، چرا که مجازات آنها عمومی است.

وی تاکید کرد: اگر تا مدت مقرر نسبت به رای اعتراض کنند، قابل تجدید نظر در غیر این صورت رای قطعی می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان ادامه داد: رای تا ده روز قابل واخواهی است و پس از آن به مدت 20 روز قابل تجدید نظر و در نهایت تا یک ماه دیگر اجرا می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

  • خليل همايي

    قاتلين خرس هاي سميرم فراتر از يك جرم شخصي ، وجهه ي ملت ايران را در جهان تخريب كردند و ناروا ،چهره ي مردمي بي رحم را به نمايش گذاشتند . به نظرم آن ها بايد به خدمت در حوزه ي حيات وحش و محيط زيست محكوم شوند(مجازات جايگزين حبس) و رسانه ها احساسات جريحه دارشده ي جهانيان را از طريق نمايش صحنه هاي متفاوت (حمايت از حيوانات،ترحم و شفقت) و گسترش فرهنگ اسلام و ايران در برخورد با محيط زيست و حقوق حيوانات ،ترميم كنند .

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد