گوناگون

اولین نشست خبری رئیس ستاد انتخابات ائتلاف سه گانه اصولگرایان

پارسینه: در راستای پوشش مواضع انتخاباتی همه گروه ها و جریان های قانونی حاضر در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای 92، اولین نشست خبری حسین مظفر رئیس ستاد انتخابات ائتلاف سه گانه اصولگرایان، در خبرگزاری تسنیم برگزار می شود.

اولین نشست خبری حسین مظفر رئیس ستاد انتخابات ائتلاف سه گانه اصولگرایان در خبرگزاری تسنیم برگزار می شود.

در راستای پوشش مواضع انتخاباتی همه گروه ها و جریان های قانونی حاضر در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای 92، اولین نشست خبری حسین مظفر رئیس ستاد انتخابات ائتلاف سه گانه اصولگرایان، در خبرگزاری تسنیم برگزار می شود.

این نشست خبری ساعت 9:30 روز یکشنبه 8 بهمن 91 و با حضور خبرنگاران رسانه های جمعی برگزار خواهد شد.

در همین رابطه طی هفته های آتی سایر کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری 92 نیزبا حضور در خبرگزاری تسنیم به بیان مواضع و برنامه های خود خواهد پرداخت.

خبرگزاری تسنیم راهبرد اصلی خود در انتخابات ریاست جمهوری 92 را تلاش برای حضور پرشور و گسترده مردم در این انتخابات و همچنین پوشش مواضع تمام گروه های حاضر در انتخابات مذکور می داند، و بدینوسیله از سایر کاندیداهای ریاست جمهوری نیز دعوت می کند که برای بیان مواضع و برنامه های خود در خبرگزاری تسنیم حضور یابند.
منبع: تسنیم

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد