گوناگون

موسوی‌نژاد: استیضاح وزیر کار، توجیه درستی ندارد

پارسینه: این نماینده اصولگرای مجلس اضافه کرد: اگر از نظر قانونی این امکان وجود دارد که بخشی از ماموریت یک وزیربه شخصی دیگر در دولت واگذار شود چرا سر و صدا و داد و بیداد به راه می‌اندازیم؟ اگر این کار خلاف قانون باشد در حد استیضاح نیست و می توان از طریق طرح سوال با این اقدام برخورد کرد اما اگر خلاف قانون نیست چرا دست به استیضاح وزیر می زنیم آیا این‌ها نشانی از لجاجت نیست.

سیدمهدی موسوی‌نژاد اظهار کرد: دلیل استیضاح وزیر کار به نظر من دلیل بلاوجهی است و ما معتقدیم این نوع رفتارها در فضای فعلی کشور پسندیده نیست زیرا هر چه به انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم نیاز به آرامش بیشتری در کشور داریم.

وی افزود: با توجه به فشارهای اقتصادی که به مردم وارد شده و وضعیت خاص کشور، درست نیست که به خاطر این که دولت کسی را به عنوان رییس سازمان تامین اجتماعی منصوب کرده، وزیری را استیضاح کنیم، البته اگر استیضاح بدلیل ناکارآمدی وزیر و انجام اقداماتی خلاف مصالح عمومی مردم باشد ما مخالفتی با آن نداریم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس با بیان این‌که استیضاح وزیر کار توجیه درستی ندارد، خاطرنشان کرد: به نظر نمی رسد که این استیضاح مبتنی بر مصالح مردم باشد بلکه یک لج و لج بازی است، دولت از سویی لجاجت می کند و برخی نمایندگان از سویی دیگر برای برداشتن یک مدیر لجاجت می‌کنند، در حالی که بودن یا نبودن یک مدیر به این اندازه برای کشور خطر‌آفرین و مشکل ساز نیست که با انجام استیضاح التهابی را در بین جامعه ایجاد کنیم.

موسوی‌نژاد با بیان این‌که اولویت‌های دیگری به غیر از استیضاح وجود دارد افزود: اگر قرار بر استیضاح است می توانستند در بسیاری از مواردی دیگر که مشکلاتی وجود دارد و اتفاقاتی می افتد که به نفع مصالح مردم و نظام نیست ورود کنند، نه این که صرفا به خاطر انتصاب یک شخص، وزیر را استیضاح کنند، مگر قرار است بعد از آن چه اتفاقی بیفتد؟

این نماینده اصولگرای مجلس اضافه کرد: اگر از نظر قانونی این امکان وجود دارد که بخشی از ماموریت یک وزیربه شخصی دیگر در دولت واگذار شود چرا سر و صدا و داد و بیداد به راه می‌اندازیم؟ اگر این کار خلاف قانون باشد در حد استیضاح نیست و می توان از طریق طرح سوال با این اقدام برخورد کرد اما اگر خلاف قانون نیست چرا دست به استیضاح وزیر می زنیم آیا این‌ها نشانی از لجاجت نیست.

وی در پایان با تاکید بر این‌که مردم التهاب آفرینی در شرایط کنونی کشور را نمی‌پذیرند گفت: مردم مشکلات دیگری دارند و ما باید به امور آن‌ها برسیم و موارد حاشیه‌ای برای کشور درست نکنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد