گوناگون

دانشجو: مهدی هاشمی کارمند آکسفورد بود

پارسینه: روز گذشته مهدی هاشمی در حاشیه مراسم ختم دکتر حبیبی زمان کوتاهی را در جمع خبرنگاران حاضر شد و در خصوص سمتش در دانشگاه آزاد تنها به گفتن این جمله که " کارمند دانشگاه بودم و دیگر در این دانشگاه سمتی ندارم" ، بسنده کرد و رفت.

فرهاد دانشجو پاسخگویی به هر گونه سوال در خصوص فعالیتهای انتخاباتی مهدی هاشمی در انتخابات 88 و سایر اقداماتی که به نام دانشگاه آزاد از سوی وی صورت گرفته را به جاسبی واگذار کرد و گفت: آن زمان من رئیس دانشگاه آزاد نبودم و توصیه ام این است که پاسخ سوالتان در این زمینه را از جاسبی بخواهید و من جوابی نمی دهم که از آن اطلاعی ندارم.

دانشجو گفت: از سوی دیگر، هیئت تحقیق و تفحص مجلس هم مشغول بررسی این موضوع است.

وی در پاسخ به این سوال که سمت مهدی هاشمی در جریان آکسفورد چه بود، گفت: وی در واحد آکسفورد دانشگاه آزاد تنها یکی از کارمندان این دانشگاه بود.

روز گذشته مهدی هاشمی در حاشیه مراسم ختم دکتر حبیبی زمان کوتاهی را در جمع خبرنگاران حاضر شد و در خصوص سمتش در دانشگاه آزاد تنها به گفتن این جمله که " کارمند دانشگاه بودم و دیگر در این دانشگاه سمتی ندارم" ، بسنده کرد و رفت.

منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد