گوناگون

قالیباف: ۶۲ درصد بودجه شهرداری تهران در حمل و نقل عمومی صرف شده است

پارسینه: قالیباف با تأکید بر این‌که شهرداری تهران جدا از غوغاسالاری‌های، حمل و نقل عمومی را در اولویت قرار داده است، گفت: در حال حاضر 62 درصد از بودجه شهرداری تهران به حمل و نقل عمومی اختصاص دارد.

شهردار تهران ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم غیور ایران اسلامی گفت: باید قدرشناس مردم باشیم که با حضور خود دشمنان نظام را غمگین کردند و باید از تنش‌ها، حرف و شعارها فاصله گرفته و شکرگذار این نعمت باشیم.

محمد باقر قالیباف لحظاتی پیش در مراسم بهره‌برداری از 44 واگن جدید سامانه حمل و نقل ریلی تهران ضمن قدردانی از حضور حماسی و دشمن‌شکن مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: باید از فهم، درک و بصیرت مردم متدین و انقلابی ایران اسلامی قدردانی کرد.

شهرداری تهران با اشاره به حضور به موقع مردم در عرصه‌های مختلف نظام گفت: مردم شریف انقلاب اسلامی با حضور به موقع خود دشمنان نظام را غمگین کردند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مردم با حضور با شکوه در راهپیمایی بیعت مجدد با امام، شهدا و رهبر معظم انقلاب بستند و با همه مشکلات‌های آرمان‌هایی که تاکنون برای آن تلاش کردند، ایستادند.

شهردار تهران حضور پر شور مردم در صحنه را تذکری برای مسئولان کشور دانست و گفت: این حضور باید تذکری برای همه مدیران باشد که قدرشناس این مردم باشیم و شکر آن را به جا آوریم و شکرگذاری کاری جز خدمت نیست.

قالیباف با تأکید بر این‌که باید از تنش‌ها، حرف و شعارها فاصله بگیریم اظهار داشت: در حال حاضر باید به کار و فرهنگ دفاع مقدس برگردیم و شکرگذار حضور چشمگیر مردم باشیم.

آلودگی هوا از بزرگ‌ترین چالش‌های تهران است

شهردار تهران گفت: مجموعه کارهای کارشناسی و تجربه دنیا نشان می‌دهد توسعه حمل و نقل عمومی حل اساسی چالش آلودگی هوای تهران و راه مبارزه جدی با این چالش بزرگ است.

اختصاص 62 درصد بودجه شهرداری تهران به حمل و نقل

قالیباف با تأکید بر این‌که شهرداری تهران جدا از غوغاسالاری‌های، حمل و نقل عمومی را در اولویت قرار داده است، گفت: در حال حاضر 62 درصد از بودجه شهرداری تهران به حمل و نقل عمومی اختصاص دارد.

شهردار تهران با بیان این‌که به دنبال لغو ترفیع برای مردم نیستم، عنوان کرد: همیشه به مردم گفته‌ام مشکلات بر عهده من است و حل آن نیز بر عهده بنده است و کم و زیاد بودن بودجه نیز بر عهده من است و مردم نباید دغدغه این موضوع را داشته باشند.

قالیباف تصریح کرد: اگرچه مشکلات زیادی را تحمل می‌کنیم اما وعده‌هایی را که داده‌ایم به همت جوانان و برنامه‌ریزان طبق برنامه جلو می‌رویم.
منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد