گوناگون

مراسم اربعین ارتحال آقا مجتبی تهرانی برگزار شد

پارسینه: بر اساس این گزارش محمدباقر قالیباف بعد از خروج از مراسم در حلقه مردمی که از وی درخواستهای در حوزه مدیریت شهری داشتند قرار گرفت. همچنین مصطفی پورمحمدی هم بعد از خروج از مراسم حلقه خبرنگاران را ترک و به این جمله اکتفا کرد که: مصاحبه نمی کنم.

مراسم چهلمین روز درگذشت آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی صبح امروز چهارشنبه در مسجد جامع بازار تهران با حضور شاگردان ایشان، مسئولان کشوری و مردم و علاقمندان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام دری نجف آبادی دادستان اسبق کل کشور، محمدباقر قالیباف شهردار تهران، مصطفی پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور، سردار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی، حجت الاسلام خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و محسن اسماعیلی عضو شورای نگهبان حضور داشتند.

بر اساس این گزارش محمدباقر قالیباف بعد از خروج از مراسم در حلقه مردمی که از وی درخواستهای در حوزه مدیریت شهری داشتند قرار گرفت. همچنین مصطفی پورمحمدی هم بعد از خروج از مراسم حلقه خبرنگاران را ترک و به این جمله اکتفا کرد که: مصاحبه نمی کنم.

منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد