گوناگون

بودجه تا چهارشنبه به مجلس می رود

پارسینه: رئیس جمهور درباره دلایل تاخیر در ارائه بودجه توضیحاتی ارائه کرد و درباره برگزاری جلسه سران سه قوه گفت: در این جلسه معمولا مسائل مهم کشو مطرح می شود که در جلسه امروز هم مهمترین موضوعات کشور مورد بررسی قرار گرفت.

محمود احمدی نژاد رئیس‌جمهور امشب در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی که با حضور خبرنگاران رسانه های داخلی برگزار شد در پاسخ به سوال مجری برنامه درباره جلسه امروز سران قوا، گفت: جلسه سران قوا طبق روال معمول برگزار شد، ما را هم دعوت کرده بودند که مسائل مهم و جاری کشور در آن مطرح شد.

وی در پاسخ به سئوال بعدی مجری درباره درباره تاخیر در ارائه بودجه تصریح کرد: امسال شرایط خاصی را تجربه کردیم. بودجه سند مهمی است و سند یک ساله ای است که تمام دخل و خرج دولت در حوزه های اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی و ... در آن منعکس می شود.

رئیس جمهور وعده داد که تا چهارشنبه این هفته بودجه را به مجلس می دهد . وی گفت لایحه بودجه را ابتدا به مجلس ارسال می کند و در جلسه دیگری آن را ارائه خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد