گوناگون

‌ماجرای دست ندادن رئیس دفتر پزشکیان با زارع‌پور چه بود؟ + فیلم

‌ماجرای دست ندادن رئیس دفتر پزشکیان با زارع‌پور چه بود؟ + فیلم

حاجی‌میرزایی به دلیل عدم سفر به قطر به وزیر ارتباطات دست نداده، نه اینکه اقدامش از سر غرور باشد.

به گزارش پارسینه به نقل از رویداد24، در جریان سفر آقای عارف، معاون اول رئیس‌جمهور به قطر که دو تن از وزرای دولت سیزدهم نیز در پای پرواز برای بدرقه حضور داشتند حاشیه‌ای ایجاد شد که وزیر ارتباطات به آن توضیح داده است.

955195_499

بعد از خداحافظی وزیر ارتباطات با آقای عارف، او دستش را به سمت آقای حاجی‌میرزایی می‌برد، ولی رئیس دفتر آقای پزشکیان به او دست نمی‌دهد که این صحنه منجر به سواستفاده و حاشیه‌سازی‌های سازماندهی‌شده در فضای مجازی می‌شود.

عیسی زارع‌پور در واکنش به توییتی که اصل ماجرا را شرح داده بود (اینکه حاجی‌میرزایی به دلیل عدم سفر به قطر به وزیر ارتباطات دست نداده، نه اینکه اقدامش از سر غرور باشد)، با استفاده از #منصف_باشیم نوشته:

«ایشان (حاجی میرزایی) از افراد محترم و موقر دولت هستند، که در این چند روز از استقرار دولت برخورد‌های وزینی داشتند. امروز هم قبل از این صحنه حدود نیم ساعت با هم بودیم و فضا کاملا صمیمی بود. رقابت تمام شده و زمان رفاقت و کمک به دولت جمهوری اسلامی ایران است. منصف باشیم».

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد