گوناگون

هیس؛ اسرائیلی ها فریاد نمی زنند

هیس؛ اسرائیلی ها فریاد نمی زنند

شب گذشته بسیاری از مردم ایران حتی متوجه نشدند حملاتی به کشورمان انجام شد و در نهایت آرامش شب خوبی را سپری کردند.

پارسینه- آسمان پایتخت و برخی از نقاط ایران در برابر حملات دشمن صهیونیستی به لطف رینگ پدافندی بومی ایرانی مصون بود. در بسیاری از رسانه های جهان تفاوت حمله ایران و صهیونیست ها را در کنار یکدیگر گذاشتند و از برتری و آرامش ایران حرف به میان بود. اینکه چطور موشک های ایرانی خواب کودک کشان صهیونیست را گرفتند و شب را برایشان تبدیل به جهنم کردند .

عملکرد پدافند ایران نشان داد ما نه تنها در حوزه موشکی بلکه در حوزه پدافندی ابرقدرت و دارنده تکنولوژی های برتری هستیم .

توانمندی که تماما به دست جوانان ایرانی و با وجود تحریم های وحشتناک روز به روز ساخته شد و امروز نه تاد و نه گنبد آهنین به پشتوانه فلاخن داود هم به گردپای همت ایرانی نخواهند رسید.

صهیونیست ها در مرحله ای که شکست سامانه پدافندی خود را قبول کردند با رسوایی دست به دامن امریکا شدند تا سامانه تاد را در اختیارشان قرار دهند همان سامانه ای که در آرامکو عربستان تنها به پهپاد یمنی ها نگاه کرد و به جای دفاع از منافع عربستان درها را به رویشان باز کرد.

 آندره مارتیانوف، نویسنده و تحلیلگر نظامی در خصوص حمله گفت: صهیونیست ها نمی‌تواند با این موشک‌ها به ایران ضربه بزند؛ عرب‌های منطقه دهه‌هاست که توسری خور بوده‌اند و ناگهان شما یک دولت شیعه دارید آن‌هم با یک فناوری پیشرفته که خودش ساخته است.

 لری جانسون، تحلیلگر سابق سیا نیز از هنرنمایی پدافند می گوید: ایرانی‌ها می‌گویند همه‌کاری که می‌توانستید انجام دهید، همین بود؛ اسرائیل با یک حریف سرسخت روبرو شده است، با این مقایسه صهیونیست ها باید بیدار شود و بگوید شاید ما آنقدر که فکر می‌کردیم خوب نیستیم.

برخلاف صهیونیست ها مردم ایران شب را آرام سر کردند و به لطف دلیرمردان پدافند و شهدای گرانقدر وطن شب را بدون دغدغه صبح کردند و روز را با آرامش شروع کردند. آری اینجا ایران است سرزمین شجاعان. اینجا حیفا و تل آویو نیست که از وحشت شب و روزت را گم کنی و فریاد بکشی .

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد