گوناگون

امروز با انتخابات/ تولد یک سنت جدید؛سخنرانی انتخاباتی در هتل/بیماری مهم جامعه از دیدگاه نامزد موتلفه/یك خانم، رئیس بانك مركزی دولت محسن رضایی

سخنرانی انتخاباتی در هتل
محمدرضا عارف، نامزد انتخابات ریاست جمهوری و معاون اول خاتمی در دولت اصلاحات در «هتل جنگلی سالار دره ساری» سخنرانی كرد. عارف با اشاره به بحران‌های اجتماعی موجود در كشور گفت: سن ازدواج در كشور بالا رفته و نرخ طلاق در كشور به بحران تبدیل شده است.
عارف همچنین گفت: فردی را باید انتخاب كنیم كه شایستگی اداره كشور را داشته و پیرو خط رهبری باشد.

اما سنت سخنرانی انتخاباتی در هتل فقط منحصر به عارف نبود، محمدرضا باهنر دیگر نامزد انتخابات ریاست جمهوری دیروز در «هتل ساحل ارومیه» به بحث داغ یارانه‌ها و معضل تورم اشاره كرد و گفت: همه دولت‌ها آرزو داشتند این طرح را اجرا كنند، اما فقط دولت نهم این شجاعت را داشت، ولی چون قانون به طور جامع اجرا نشد برخی منافع طرح زیر علامت سوال رفت.

یك خانم، رئیس بانك مركزی دولت محسن رضایی

محسن رضایی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری یازدهم طی سخنانی در جمع دانشجویان ارومیه گفته است: تیم كاری خود را اعلام خواهم كرد تا مردم با توجه به آن تصمیم‌گیری كنند.وی افزود: اگر رئیس‌جمهور شوم رئیس بانك مركزی را خانم قرار خواهم داد.

اصلاح‌طلبان ماموریت بدهند نامزد می‌شوم

اسحاق جهانگیری، وزیر دولت‌های سازندگی و اصلاحات هم از آمادگی‌اش برای نامزدی سخن گفته و تحقق آن را موكول به درخواست اصلاح‌طلبان از خود كرده است.

جهانگیری همچنین گفته است: غرور بدی اصولگرایان را گرفته كه خیلی از غرور اصلاح‌طلبان بدتر است و نتیجه كار حتما برای اصولگراها نتیجه مطلوبی نخواهد بود.

آمار بیشترین شكایت‌ها

حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی، رئیس سازمان بازرسی كل كشور و نامزد انتخابات ریاست جمهوری یازدهم روز گذشته در جمع شماری از نخبگان خراسان شمالی گفت: شهرداری‌ها و بانك‌ها بیشترین شكایات مردمی را دارند.

وی در پاسخ به سوالی درباره رشد فساد در دولت دهم گفت: همان‌طور كه خدمت بیشتر شده، در كنار آن نابسامانی‌هایی نیز وجود دارد.

افسردگی، بیماری مهم جامعه از دیدگاه نامزد موتلفه

یحیی آل‌اسحاق نامزد حزب موتلفه اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری در مازندران یكی از بزرگ‌ترین بیماری‌های كشور را فضای افسرده دانست و افزود: افسردگی تمام انرژی را بر هم می‌زند و این درست نیست كه كشور دچار افسردگی شود. باید فضای نشاط و امید در كشور ایجاد شود. دولت باید برای ایجاد نشاط در كشور برنامه داشته باشد.

پیش‌بینی عضو ارشد پایداری از رد صلاحیت نامزد اصلی دولت

صادق محصولی، عضو ارشد و تاثیرگذار جبهه پایداری در سخنانی در شهر قم، با انتقاد از منطق نظرسنجی و ائتلاف در انتخابات با بیان این‌كه «اصلح از پست و مقام فراری است، ما باید سراغش برویم» تاكید كرده: از جهت شرعی و عقلی ما موظف هستیم كه بر مبنای انتخاب اصلح عمل كنیم.

وزیر كشور دولت نهم در مورد احتمال حضور هاشمی رفسنجانی و نامزد دولت در عرصه انتخابات گفته است: آقای هاشمی اگر فكر كند كه رای می‌آورد، وارد عرصه انتخابات می‌شود، تا الان این برداشت را دارد كه رای كافی را ندارد كه این برداشت درست است. برداشت بنده این است كه دولت به دنبال این است كه نامزد خاص خود را معرفی كند و تا آنجا كه می‌تواند در انتخابات موثر باشد. در مورد تائید نامزد دولت از سوی شورای نگهبان نمی‌توانم اظهار نظر قطعی كنم، اما برداشت بنده این است كه تائید نمی‌شود. فرض این
است اگر نامزد دولت تائید نشد، به احتمال زیاد نامزد دیگری را معرفی خواهد كرد.
جام جم

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد