گوناگون

زمان اجرای نمایش‌ها در ماه رمضان مشخص شد

پارسینه: زمان اجرای نمایش‌ها در سالن‌های اصلی تئاتر در ماه مبارک رمضان مشخص شد.

اغلب نمایش‌ها در ماه رمضان تغییری به لحاظ زمانی نخواند داشت و تنها زمان چند نمایش در تماشاخانه‌ی «ایرانشهر» و «تئاتر شهر» تغییر می‌کند.

دو نمایش «مرد بالشی» به کارگردانی محمد یعقوبی و «یرما» کار علی رفیعی در ماه رمضان ساعت 21 به روی صحنه می‌رود اما زمان نمایش «شام با دوستان» به کارگردانی آیدا کیخایی و محمد یعقوبی تغییری نمی‌کند وساعت 18 و 30 اجرا می‌شود.

در تئاتر شهر نمایش «پسران آفتاب» به کارگردانی سیامک صفری که از 16 مرداد اجرای خود را در سالن اصلی آغاز کرده و همچنین نمایش «مثل آب برای شکلات» به نویسندگی و کارگرداین ابراهیم پشت کوهی که اجرایش را در تالار چهارسو شروع کرده است. هر دو در ماه رمضان ساعت 21 اجرا می‌شوند.

نمایش «رابینسون کروزوئه» کارمیلانیک آبادی در تالار قشقایی ساعت 19 و 30 اجرا می‌شود‌ و نمایش«ترنج» به کارگردانی تینوصالحی ساعت 18 به صحنه می‌رود و زمان اجرایشان در ماه رمضان نسبت به قبل تغییری نمی‌کند.

اما نمایش جدید سامان خلیلیان که قرار است بعد از نمایش «اینجا کجاست؟» در تالار سایه به صحنه برود‌، احتمالا در ماه رمضان ساعت 21 اجرا خواهد شد.

در تماشاخانه «سنگلج» نمایش کمدی موزیکال «سرآشپز پیشنهاد می‌کند» به کارگردانی رضا شفیعیان که اجرای خود را از 16 تیر آغاز کرده است در دو نوبت هر شب ساعت 19 و 21 تا 23 مرداد اجرا می‌شود.

نمایش «پرواز به تاریکی» کار افشین هاشمی که از دوم تیر اجرایش را در تماشاخانه آو آغاز کرده در ماه رمضان تغییری در زمان اجرایش ایجاد نخواهد شد و ساعت 19 و 30 تا پایان تیرماه به صحنه می‌رود.

همچنین در تالار هنر نمایش «حسن کچل» کار سحر پورفرج ساعت 18 و نمایش «4=1+1» به کارگردانی جعفر مهیاری ساعت 19:45 اجرا می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد