گوناگون

"رابرت داونی جونیور به "مرد آهنی" بر نمی گردد

"رابرت داونی جونیور به "مرد آهنی" بر نمی گردد

پارسینه: "رابرت داونی جونیور" شب گذشته در لس آنجلس برای موفقیت فیلم جدید و تازه ا˜کرانش، «مرد آهنی 3» جشن گرفته بود و در این حال مذا˜کراتی برای پیوستن به قسمت دوم و سوم «انتقام جویان» را نیز انجام داد.

"رابرت داونی جونیور" شب گذشته در لس آنجلس برای موفقیت فیلم جدید و تازه ا˜کرانش، «مرد آهنی 3» جشن گرفته بود و در این حال مذا˜کراتی برای پیوستن به قسمت دوم و سوم «انتقام جویان» را نیز انجام داد.

این بازیگر در عین این ˜که از حضور در دو قسمت بعدی پروŽه مارول استقبال ˜کرد، اما گفت که علاقه ای به بازی در قسمت چهارم فیلم «مرد آهنی» ندارد.

"داونی جونیور" پیشتر، و در اوایل ماه آپریل اعلام ˜کرده بود ˜که می خواهد از نقش "تونی استارک"˜ در «مرد آهنی» دست بکشد، اما زمان دقیقی برای اعلام این خبر مطرح نکرد. «مرد آهنی 3» آخرین تعهد "داونی جونیور" با استدیو مارول بوده است.

«انتقام جویان 2» قرار است در اوایل ماه مِی 2015 با بازی "کریس همسورث"، "جرمی رنر"، "رابرت داونی جونیور"، اسکارلت جوهانسون"، ˜"کریس ایوانز"، "ساموئل ال جکسون "، "کوبی اسمولدرز" و "مارک˜ روفالو" و به ˜کارگردانی "جاس ویدون" به ا˜کران درآید.

«انتقام جویان 3» قرار است در سال 2019 با همان بازیگران قسمت دوم به ا˜کران درآید.

منبع: سینما نگار

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد