گوناگون

Folder Colorizer ۱.۲.۲ - تغییر رنگ پوشه ها در ویندوز

پارسینه: Folder Colorizer 1.2.2 یکی از مواردی که باعث خستگی تصویری در کاربران می شود رنگ یکنواخت پوشه ها است و همانطور که می دانید به صورت پیش فرض هم گزینه ای برای تغییر رنگ پوشه ها در ویندوز وجود ندارد. Folder Colorizer نام برنامه فوق العاده ای است که شما با استفاده از آن می توانید به راحتی و فقط با چند کلیک رنگ پوشه ها را در ویندوز 8/7/Vista/XP تغییر دهید .

Folder Colorizer 1.2.2 یکی از مواردی که باعث خستگی تصویری در کاربران می شود رنگ یکنواخت پوشه ها است و همانطور که می دانید به صورت پیش فرض هم گزینه ای برای تغییر رنگ پوشه ها در ویندوز وجود ندارد. Folder Colorizer نام برنامه فوق العاده ای است که شما با استفاده از آن می توانید به راحتی و فقط با چند کلیک رنگ پوشه ها را در ویندوز 8/7/Vista/XP تغییر دهید .

توضیحات :
بعد از نصب برنامه، بر روی پوشه مورد نظر خود راست کلیک کرده و از زیرمنوی !Colorize رنگ مورد نظر خودتان را انتخاب کنید تا بر روی پوشه اعمال شود. همچنین شما می توانید با استفاده از گزینه Restore original color رنگ پوشه را به حالت اولیه خود برگردانید. اگر می خواهید رنگ های بیشتری را انتخاب کنید بر روی گزینه …Colors کلیک کنید تا پنجره Select Folder Color نمایش داده شود .


پسورد فايل فشرده : soft98.ir ( پسورد را تايپ کنيد )


منبع:سافت98

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد