گوناگون

سریال پایتخت تمسخر مردم مازنی است

پارسینه: نماینده مردم مازندران در مجلس با انتقاد از پخش سریال پایتخت این سریال را تمسخر لهجه مازندرانی دانست.

محمد دامادی نماینده مردم مازندران در مجلس در تذکر شفاهی امروز خود با اشاره به این که جامعه تنها یک رسانه دارد و آن رسانه هم رسانه ملی است، گفت: متاسفانه تمسخر لهجه‌ها در رسانه‌ی ملی تبدیل به تفریح و سرگرمی شده است.



وی با بیان اینکه استان مازندران همواره قربانی تصمیم‌های نادرست بوده است، گفت: باعث و بانی سریال پایتخت چه می‌داند که کار کردن در هوای شرجی استان مازندران چقدر سخت است.



دامادی ادامه داد: ملت و نمایندگان بدانند که دیروز مساله تمسخر آذربایجان بود و امروز تمسخر مازندران، فردا ممکن است نوبت یکی دیگر از استانها برسد.


نماینده مردم مازندران با اشاره به واردات برنج، تسخیر زمینهای کشاورزی استان مازندران برای احداث ویلا و عدم توجه به صنایع استان مازندران گفت: متاسفانه استان مازندران همواره قربانی بوده است. کاری که رسانه‌ها امروز با استان مازندران کرده‌اند استعمار اروپایی در آفریقا انجام نداده است.


وی در پایان اظهار کرد: آقایان باید به جای ساختن فیلم‌نامه و مسخره کردن مردم مازندران از کارگران فولاد مازندران بگویند که حتی حقوق شب عید خود را هم نگرفته‌اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

  • ناشناس

    بيخيال بابا !!! اگه اينطوريه ديگه نبايد به فكر فيلم طنز باشيم.....

  • ناشناس

    اقاي نماينده بهتره اول به فكر سر وسامان دادن به وضعيت معيشتي مردم باشيد ......تا اتنقاد از يك فيلم خيلي جالب طنز....

  • امیر

    آقای نماینده مگه مازندرانی ها چجوری صحبت میکنند یا مردم جامعه چجوری رفتار میکنند معلومه اصلا فیلم رو ندیدی فقط تعریف کردند به فکر کارگران باش که از شب عید پول نگرفتند و نزار شهرداری پول بگیره و اجازه ساخت ویلا بدن

  • ابرام

    اقایه نماینده یه فیلم طنز چه ربطی داره مجلس ؟شما کارایه بیشتری دارین که انجام بدین برای خدمت به شهرتون .بعدش هم این همه فیلم طنز با همه زبونا ساختن چه اشکالی داره؟

  • تهرانی

    چون اینا توانایی خندوندن مردم را ندارند دست به هر کاری میزنند تا هم یه نونی واسه خودشون باشه و هم مردمو سرگرم کرده باشند!

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد