گوناگون

شهرام ناظری در کرمانشاه می‌خواند

پارسینه: رییس انجمن موسیقی کرمانشاه، از برگزاری کنسرت شهرام ناظری در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

شهاب متقی‌فر ، اظهار داشت: شرایط در استان برای برگزاری کنسرت استاد ناظری مهیا است و تنها اعلام آمادگی استاد با توجه به برنامه فشرده زمانی که ایشان دارند، مانده است.



رییس انجمن موسیقی کرمانشاه گفت: موافقت‌های اولیه برای برگزاری این کنسرت از طرف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان صورت گرفته، اما برای گرفتن مجوز نهایی نیاز به مشخص کردن تاریخ و مکان برگزاری کنسرت می‌باشد که هنوز زمان برگزاری آن از سوی مدیر برنامه‌های استاد ناظری اعلام نشده است.


متقی‌فر گفت: در روزهای پایانی سال این اعلام آمادگی از طرف مدیر برنامه‌های استاد ناظری صورت گرفت، اما با توجه به اینکه آمادگی به لحاظ زمانی برای برگزاری این کنسرت در استان مهیا نبود برگزاری آن منتفی شد.


به گفته رییس انجمن موسیقی کرمانشاه، برای برگزاری کنسرت اساتید بزرگی مانند شهرام ناظری نیاز به برنامه ریزی حداقل دو ماهه خواهد بود.


متقی‌فر گفت: به محض اعلام آمادگی استاد کارهای برگزاری کنسرت ایشان در استان فراهم خواهد شد و احتمال دارد تا قبل از انتخابات این کنسرت برگزار و یا حداکثر به بعد از آن موکول شود.


وی همچنین از برگزاری کنسرت استاد حسین علیزاده بعد از انتخابات خبر داد و گفت: برای برگزاری کنسرت استاد علیزاده اعلام آمادگی کرده‌ایم، اما با توجه به اینکه یکی از نوازندگان این گروه در حال حاضر در خارج از کشور به سر می‌برند، برگزاری آن به بعد از انتخابات موکول شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد