گوناگون

قلعه نویی: از رای نیاوردن صالح ناراحت شدم

پارسینه: باز يبا مس سخت است. با توجه به اينکه بازيکنان خسته هستند و همچنان مصدومان زيادي داريم اما مي خواهيم با گرفتن 3 امتياز شرايطمان را در جدول بهتر کنيم. ما تيمي هستيم که علاوه بر مصدوميت بازيکنان با دغدغه مالي هم روبرو هستيم.

اوج نیوز: امير قلعه نوعي در کنفرانس خبري قبل از ديدار مقابل مس کرمان اظهارداشت: از بازي قبل بيگ زاده را به دليل مصدوميت و نظري را به دليل محروميت در اختيار نداريم.غايبان قبلي هم که همچنان حضور ندارند. امروز با 16 بازيکن به اردو رفتيم و شرايط برايمان سخت است اما خوشبختانه با برد مقابل فولاد به جدول برگشتيم و جا دارد باز هم به مجموعه فولاد تبريک بگويم چون آنها بهتر از ما بودند.

وي درباره ديدار با مس کرمان گفت: باز يبا مس سخت است. با توجه به اينکه بازيکنان خسته هستند و همچنان مصدومان زيادي داريم اما مي خواهيم با گرفتن 3 امتياز شرايطمان را در جدول بهتر کنيم. ما تيمي هستيم که علاوه بر مصدوميت بازيکنان با دغدغه مالي هم روبرو هستيم. از نظر بدني هم عقب هستيم چون 6 هفته قبل از شروع ليگ کار نکرديم. مصدميتها هم زياد هستند که جا دارد از کادر پزشکي تيم تشکر کنم.

قلعه نوعي افزود: من هنوز نتوانسته ام در يک بازي تيمم را با ترکيب دلخواه به زمين بفرستم. بايد با اين شرايط تا نيم فصل کنار بياييم تا هم مصدومان بهبود پيدا کنند و هم با بازيکنان از نظر تاکتيکي کار کنيم.

سرمربي استقلال درباره وزير نشدن صالحي اميري ادامه داد: به نظر من ورزش ما يک فرصت خوب را از دست داد. يک بار با صالحي اميري برخورد داشتم اما در همان يک ملاقات ديدم در نگاهش، صحبتش و برنامه هايش آرامش وجود دارد. حضور او مي توانست براي ورزش مفيد باشد و من از راي نياوردنش ناراحت شدم.

قلعه نوعي خاطرنشان کرد: بايد نگاه مسئولان به ورزش تغيير کند. تا وقتي برنامه نداشته باشيم به جايي نمي رسيم. 98 درصد هزينه ورزش را دولت مي دهد اما فايده اي ندارد. همه اعضاي استقلال تلاش مي کنند مشکلات مالي حل شود اما تلاشها بي فايده است. خودمن به جاي اينکه حواسم به مسايل درون زمين باشد 414 ميليون براي استقلال قرض کردم که قرار بود 2 ماهه پرداخت شود اما نشد. خودم و همکارانم نه تنها 7 ماه است هيچ دريافتي نداشته ايم بلکه من از دوستانم به خاطر استقلال دستي پول گرفته ام.

سرمربي استقلال درباره شعارهاي هواداران پرسپوليس عليه وي تاکيد کرد: اين شعارها از پارسال شروع شده و آغاز کننده آن هم پرسپوليسي ها بودند. رويانيان هم يکي دو بار با من تماس گرفت اما باز هم شعارها ادامه داشت. ليدرهاي ما هم ناراحت هستند و هرچه آنها را به آرامش دعوت مي کنيم آرام نمي شوند. آنها مي گويند چرا به شما و سرپرست تيم توهين مي شود اما کسي واکنش نشان نمي دهد.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد