گوناگون

بازیکن جدید سپاهان با حضور در تهران تست پزشکی می‌دهد

پارسینه: مهاجم هلندی‌الاصل مدنظر سپاهان امروز جهت مشخص شدن وضعیتش تست پزشکی می‌دهد.

باشگاه سپاهان در نظر دارد سرجیو ون‌دیک مهاجم هلندی الاصل که تابعیت اندونزیایی را دارد در نقل و انتقالات بازیکن خارجی قرار است به عنوان سهمیه آسیا به سپاهان بپیوندد.

این بازیک با 31 سال سن 185 سانتیمتر قد دارد. ون‌دیک چپ پا است و سال 2011 به عنوان بازیکن آدلاید یونایتد در لیگ مشترک استرالیا و نیوزلند توانست به عنوان آقای گلی دست پیدا کند.

این بازیکن سابقه بازی در تیم های گرونینگن،‌ هلموند اسپورت و امن کشور هلند و پرسیب باندونگ اندونزی را در کارنامه دارد.

ون‌دیک امروز جهت مشخص شدن وصعیت جسمانی به تهران سفر کرد و با حضور در آکادمی فوتبال تست پزشکی می‌دهد. در صورت تائید نهایی این بازیکن از هفته آینده تمرینات سپاهان شرکت می کند.

با توجه به اینکه فصل نقل و انتقالات بازیکن خارجی از ماه ژانویه آغاز می‌شد این بازیکن تا 15 دی‌ماه نمی‌تواند سپاهان را همراهی کند.

زردپوشان اصفهانی در فصل اخیر مشکل گلزنی دارند. بیش از 5 مسابقه است که مهاجمان این تیم گلزنی نکردند. حتی آرش افشین مهاجم سپاهان که در این تیم نتوانسته بود به توفیقی برسد در نیم فصل نقل و انتقالات از این تیم جدا و به فولاد خوزستان پیوست.

سپاهان در حال حاضر با کسب 26 امتیاز در رده ششُم جدول قرار دارد. این تیم در هفته هجدهم روز پنجشنبه از ساعت 15 میزبان گسترش فولاد تبریز است.

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد