گوناگون

اتفاقات بازی با راه آهن باعث شد در پرسپولیس بمانم

پارسینه: دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «اتفاقات بازی با راه‌آهن باعث شد تا در پرسپولیس ماندگار شوم.»

رضا محمدی در خصوص دلیل ماندنش در پرسپولیس اظهار داشت: «نیم‌فصل دو پیشنهاد خوب از نفت و ذوب آهن داشتم. من البته با ذوب آهن کاملا به توافق رسیده بودم و حتی روز بازی دوستانه با راه‌آهن با همه بچه‌ها و کادر فنی خداحافظی کردم. ولی اتفاقاتی در آن بازی افتاد که باعث شد دایی به من بگوید اجازه رفتن به من نمی‌دهد و این طوری شد که در پرسپولیس ماندم.»

وی ادامه داد: «خودم خیلی دوست داشتم در پرسپولیس بمانم چون واقعا این تیم بزرگ و باقدرت است. پرسپولیس محبوب دل خود من مثل میلیون‌ها هوادار است.»

محمدی در خصوص شرایط حال حاضر قرمز پوشان نیز گفت: «خدا را شکر دوباره به صدر جدول بازگشتیم. با برد قاطعی که مقابل مس آوردیم امیدوارم روز به روز و هفته به هفته بهتر شویم تا نتیجه‌اش را انتهای فصل با جمع کردن سه امتیاز‌ها بگیریم و قهرمان شویم.»

وی افزود: «ما بدون شک و صد در صد امید اول قهرمانی هستیم حالا هر کس می‌خواهد هر حرفی خواست بزند.»

دروازه‌بان پرسپولیس درباره دلایل نتیجه نگرفتن این تیم در خارج از خانه نیز گفت: «ما خیلی خوب توانستیم آن شرایط بد را پشت سر بگذاریم و با 6 گل و سه امتیاز، امتیاز خارج از خانه را بگیریم البته این موضوع چیزی از ارزش‌های رقیب کم نمی‌کند. بالاخره فوتبال است و ما قدر موقعیت‌هایمان را خیلی خوب دانستیم.»

این دروازه بان در پاسخ به این سوال که نیمکت‌نشینی در پرسپولیس کمی برای تو خطرناک نیست تاکید کرد: «من همیشه در تمرینات به بهترین نحو عملکردم را نشان می‌دهم. حتی مربی اختصاصی دارم و پس از استفاده از تجربیات غلامپور با مربی اختصاصی خودم هم کار می‌کنم. من از همه لحاظ آماده‌ هستم و هیچ مشکلی از لحاظ بدنی و روحی ندارم. منتظر اعتماد آقای دایی هستم.»

وی افزود: «همه می‌دانند رفاقت من با نیلسون خیلی زیاد است. بهترین دوست من در پرسپولیس نیلسون است. همیشه سعی می‌کنم اگر روی نیمکت باشم یا نباشم به نیلسون کمک کنم و تجربیاتمان را با همدیگر تقسیم کنیم.»

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

  • امین

    آقای محمدی! اولادی، نیکبخت، قاضی، پژمان نوری هم ی زمانی اعلام کردند ما خونمان قرمز است ولی حالا که میبینید در استقلال بازی میکنند!
    پس شما فوتبالیستهای امروزی خونتان نه قرمز است نه آبی! بلکه خون شما رنگ دلار و پورشه و بنز و بی.ام.دابلیو است!!! این ادعاهاتون فقط واسه بازی کردن در پرسپولیسه

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد