گوناگون

سرمربيگري تراكتور، خواست باشگاه است نه علي كريمي

سرمربيگري تراكتور، خواست باشگاه است نه علي كريمي

پارسینه: اين طور كه به نظر مي‌رسد، باشگاه اصرار زيادي به نشاندن كريمي به جاي مجيد جلالي دارد اما علي كريمي مي‌خواهد همچنان بازيكن بماند.

پارسینه: خبرهايي كه از جلسه اضطراري باشگاه تراكتورسازي به گوش مي‌رسيد و از سرمربيگري علي كريمي خبر مي داد بالاخره پاسخ جادوگر را در پي داشت.

علي كريمي كه تا ساعت‌ها پس از انتشار اين خبر هيچ واكنشي نسبت به آن نداشت تا خيلي ها اين سكوت او را تأييد خبر سرمربيگري اش در تراكتورسازي بدانند اما واقعيت اين است كه نتيجه حاصل از جلسه اضطراري باشگاه تراكتورسازي فقط خواسته باشگاه بوده و موافقتي از سوي كريمي را در پي نداشته است.


هرچند علي كريمي به طور مستقيم حرف از سرمربيگري در تراكتورسازي نزده اما در گفت و گو با يك خبرگزاري حتي كمك كردن به كادرفني را هم تكذيب كرده :« کادر فنی باید اختیار کافی داشته باشد و لزوما همه جای دنیا اینگونه نیست که کادرفنی با بعضی از بازیکنان مشورت کند. برخی مربیان این کار را انجام می‌دهند و برخی دیگر نه. هر مربی شیوه خاص خودش را دارد و باید به آن احترام گذاشت.»


به گزارش بانک ورزش؛ اين طور كه به نظر مي‌رسد، باشگاه اصرار زيادي به نشاندن كريمي به جاي مجيد جلالي دارد اما علي كريمي مي‌خواهد همچنان بازيكن بماند. البته با توجه به محروميت مجيد جلالي در بازي تيمش مقابل فجر شهيد سپاسي بعيد نيست كه علي كريمي با توجه به روحيات خاص خود عملاً هدايت تيم را عهده دار باشد. چه بسا او در بسياري بازي ها با وجود مجيد جلالي روي نيمكت، باز هم نقطه نظرات فني خود را از كنار زمين به بازيكنان انتقال مي‌داد.


ارسال نظر

  • آیدین

    فعلا که تیم محبوب ما دچار بحران شده، انشاالله که هر چه زودتر به دوران اوج خودش برگرده
    یاشاسین تراکتور

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد