گوناگون

آقای بازیگر:استقلال۶ تایی ها را یادش نره

پارسینه: هنرپیشه سینمای ایران گفت: «با این وضعیت که تیم‌ها با دست به پرسپولیس گل می‌زنند در مورد فوتبال چه حرفی می‌توانم بزنم.»

پژمان بازغی در خصوص دربی روز جمعه اظهار داشت: «الان همه در جو دربی هستند و در مورد این بازی صحبت می‌کنند اما با این وضعیت که تیم‌ها با دست به پرسپولیس گل می‌زنند من در مورد فوتبال چه حرفی بزنم. علی دایی همه حرف‌ها را گفته و فقط امیدوارم پرسپولیس بازی دربی را به سلامت پشت سر بگذارد.»

وی افزود: «با این تیمی که پرسپولیس دارد الان باید صدرنشین لیگ باشد. امیدوارم روز جمعه استقلال را بزند و طلسم دربی را بشکند. استقلال وضعیت خوبی ندارد اما خوب نتیجه می‌گیرد. به هر حال مسائل حاشیه‌ای نباید روی تیم‌های بزرگ تاثیرگذار باشد.»

بازغی در پایان گفت: «نیلسون در درون دروازه و سید جلال در دفاع با تجربه‌ای که دارند مهره‌های موثر پرسپولیس هستند، ضمن اینکه در خط حمله پیام صادقیان و سید صالحی و عالیشاه مهره‌های سرنوشت‌ساز پرسپولیس در دربی هستند، ضمن اینکه استقلالی‌ها ۶ تایی‌ها را یادشان نرود.»

منبع: خبرگزاری ایلنا

ارسال نظر

  • فریدون

    تو کشور ما که همه درباره همه چیز اظهار نظر میکنن
    بایدم یک هنرپیشه بشه کارشناس فوتبال!!!!!!!

  • اشنا

    تجربه نشان داده است که خیلی اوقات تیمی که دوران خوبی را پشت سر نمی گذاشته برنده شده است امیدوارم که جمعه اول یک بازی خوب و جوانردانه ای دو تیم داشته باشند و دوم اینکه استقلال برنده باشه.اما مهمتر از هر چیزی بازی خوب و جوانمردانه است

  • نازنین

    ازدوست صمیمیت سام درخشانی یاد بگیر که استقلالی هست.

  • سیندرلا

    فوتبال مال همه است بازیگرو غیره نداره ،این هم یک پرسپولیسی با تعصب به جای اعتراض عشقه به تیمشو ببین برادر .

  • سیندرلا

    عشق فقط پرسپولیس .ق. ر. م. ز. ت. ه.★★★★★★ ۶ یادتون نره .

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد