گوناگون

تراکتور را دو بر صفر شکست می‌دهیم

تراکتور را دو بر صفر شکست می‌دهیم

پارسینه: پرسپولیس عصر شنبه در یک مسابقه حساس به مصاف تیم دوم جدول جدول رده بندی یعنی تراکتورسازی خواهد رفت وحید امیری چهره درخشان سرخپوشان که در چهار هفته ابتدایی بازی های خوبی را به نمایش گذاشت.

مصاحبه - تحریریه پارسینه | پرسپولیس عصر شنبه در یک مسابقه حساس به مصاف تیم دوم جدول جدول رده بندی یعنی تراکتورسازی خواهد رفت وحید امیری چهره درخشان سرخپوشان که در چهار هفته ابتدایی بازی های خوبی را به نمایش گذاشته، در دیدار با چین مصدوم شد و همین موضوع باعث شد تا گفتگویی اختصاصی با او داشته باشیم:

اقای امیری در ابتدا از دیدار با چین بگویید. این مسابقه به نسبت مسابفه با قطر امیدوارکننده تر بود.

به نسبت باید از مسابقه با چین راضی باشیم و در مقایسه با دیدار یا قطر هماهنگ تر ظاهر شدیم. چین هم با هفت تغییر نسبت به مسابقه قبلی به مصاف ایران امد. تماشاگران چینی هم واقعا از تیمشان حمایت کردند . موقعیت های خوبی در نیمه اول داشتیم و متاسفانه این توپ ها گل نشد اما چهار امتیاز از دو مسابقه خوب است.

از لحظه مصدومیتت در این مسابقه بگو.

موقعی که شجاعی توپ عمقی را برای ارسال کرد، احساس کردم که به توپ نمیرسم اما تلاش کردم که از این موقعیت استفاده کنم و وقتی با دروازه بان چین برخورد کردم احساسم این بود که بدجور مصدوم شدم و بخاطر اینکه اسیب دیدگی ام تشدید نشود تعویض شدم.
وحید امیری: تراکتور را دو بر صفر شکست می‌دهیم

هواداران بشدت از مصدومیت تو ناراحت و نگران هستند که شاید دربی را از دست می دهی. این اسیب دیدگی واقعا فقط باد کردن زانو است یا همسترینگ هم آسیب دیده است؟

صبح که از زانو عکس گرفتم خدا رو شکر شکستگی زانو و کشکک وجود نداره و بعد از ام آر آی مشخص خواهد شد که رباط صلیبی یا مینیسکم اسیب دیده یا خیر اما بنظرم خودم ورم زانو که کمتر شود می توانم با تمرینات فشرده به دربی برسم و تلاشم این است که در این مسابقه حساس برای هواداران بازی کنم.
پرسپولیس در یک دهه اخیر معمولا فصل را با چندین شکست و تساوی پیاپی آغاز می‌کرد و هواداران از همان هفته‌های ابتدایی امیدشان را به قهرمانی از دست می‌دادند اما در فصل جدید تیمی متفاوت با تفکری متفاوت وارد مسابقات شده است که صدرنشینی را تجربه می‌کند. فکر می‌کنی همین روند تا پایان فصل ادامه داشته باشد؟
در ابتدا باید عرض کنم که از اینکه در پرسپولیس توپ میزنم واقعا خوشحالم. فصل گذشته نیز واقعا حق پرسپولیس بود که قهرمان لیگ شود اما بخاطر تفاضل گل نایب قهرمان شدند. در فصل جدید هم بازیکنان متوجه شدند باید از ابتدا محکم بگیرند تا قهرمان شویم و با درایت کادر فنی و همت بازیکنان مطمین باشید به این مهم دست پیدا می‌کنیم.


پیش بینی شما از مسابقه با تراکتور چیست؟

تراکتورسازی همیشه تیم بزرگی بوده است و برای این تیم احترام قائلم. بنظرم این مسابقه را با حساب دو بر صفر پیروز خواهیم شد و مهدی طارمی هم گلزنی خواهد کرد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    هر بازیکنی دچار افت هم میشه اینکه از طارمی توقع دارند توی هر بازی 2گل بزنه اصلا با عقل جور نمیاد و در فوتبال حرفه ای از این خبرا نیست

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد