گوناگون

استقلال بازي برگشت را دست کم نگيرد

پارسینه: آناليزور استقلال با انتقاد از اينکه در فوتبال تبريز بومي‌گرايي کمرنگ است، درباره‌ي پيروزي استقلال برابر الشباب مي‌گويد تيمي که مي‌تواند بازي عقب افتاده را پيش بيفتد قطعا حرف زيادي براي گفتن دارد.

سيروس دين‌محمدي درباره بازي استقلال و الشباب گفت: نيمه اول آن ديدار به گونه‌اي بود که الشباب تمام توان خودش را گذاشت و در يک اتفاق موفق شد دروازه استقلال را باز کند، اما ما به گونه‌اي بوديم که انگار نه انگار گل خورديم. در نيمه دوم نه تنها گل زديم بلکه به گل‌هاي بيشتر هم رسيديم. تيم بزرگ لحظات و کارهاي بزرگي مي‌کند. تيمي که مي‌تواند بازي عقب افتاده را پيش بيفتد قطعا حرف براي گفتن زياد دارد.

او در پاسخ به اين سوال که به نظر مي‌رسيد استقلال در نيمه نخست کمي محتاط بوده است اظهار کرد: من فکر مي‌کنم استقلال کارش را انجام داده است. اين تيم در پاسکاري خوب بود ولي موج دوم به حملات اضافه نمي‌شد. با اين حال فراموش نکنيد که وقتي در زمين حريف بازي مي‌کنيد اول بايد گل نخوريد.

آناليزور استقلال در پاسخ به اين سوال که عامل برتري استقلال برابر الشباب را چه مي‌داند بيان کرد: فکر مي‌کنم مهره چيني قلعه‌نويي عامل اصلي پيروزي استقلال بود. در نيمه دوم بازيکنان به خوبي به تيم اضافه مي‌شدند و در حملات با نفرات زيادي به دروازه حريف يورش مي‌برديم.

پيشکسوت باشگاه استقلال در پاسخ به اين سوال که آيا مي‌توان کار الشباب را تمام شده دانست و استقلال را در مرحله بعدي از رقابت‌ها ديد گفت: هر بازي شرايط خودش را دارد. من اعتقاد دارم فوتبال بازي لحظه‌هاست و هر کس از لحظه‌ها استفاده کند برنده است. استقلال نبايد الشباب را دست کم بگيرد و بايد با تمام قوا بازي کند. استقلال بايد تمرکز کند چرا که هيچ چيز تمام نشده حتما بازي دورتموند و رئال را ديده‌ايد. يک لحظه نزديک بود دورتموند همه چيز را از دست بدهد.

دين‌محمدي در پايان و در پاسخ به اين سوال که ارزيابي‌اش از فوتبال تبريز چيست اظهار کرد: واقعيت اين است که از راي صادر شده عليه شهرداري تبريز بسيار متاثر شدم. خودم چهار سال در اين تيم بازي کردم و از آنجا به تيم ملي رفتم. به شخصه هر کاري که بتوانم براي آن‌ها انجام مي‌دهم اما اعتقاد دارم فوتبال تبريز بايد تغييراتي کند. فکر مي‌کنم بعد از نسل ما نسل ديگري در فوتبال تبريز نبوده است و ما بايد نسل سازي کنيم. همان طور که ديديد رسول خطيبي با بازيکنان بومي نتايج بسيار خوبي گرفت. نبايد مقطعي کار کنيم. يک روز زماني که در ماينتس آلمان بودم به مدير آنجا گفتم چرا از کشورهاي خارجي بازيکن مي‌آوريد در حالي که بازيکنان آلماني از سطح بالايي برخوردارند و او به من گفت ما بازيکنان خارجي مي‌آوريم تا انگيزه بازيکنان جوان‌مان بالا برود. آن‌ها نگران اين باشند که جايشان پر مي‌شود. به هر حال همين فکر بود که باعث شد نسلي مثل اشنايدر در فوتبال آلمان ظهور کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد