گوناگون

نکونام: مقابل لبنان هجومي بازي مي‌کنيم

پارسینه: کاپيتان تيم ملي فوتبال ايران گفت: طبق تمرين‌هاي تيم مقابل لبنان هجومي بازي مي‌کنيم و اميدوارم تماشاگران هم به ورزشگاه بيايند.

جواد نکونام در حاشيه تمرين تيم ملي در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر که قطر را برديم و بعد از آن تمرينات خوبي را داشتيم، اميدوارم مقابل لبنان يک برد خوب به دست بياوريم تا به صعود مستقيم جام جهاني اميدوار باشيم و مردممان را خوشحال کنيم.

وي در مورد اينکه مقابل لبنان مي‌خواهيد تفاضل گل خوبي به دست بياوريد، گفت: کارهاي تاکتيکي را در تمرينات انجام داده‌ايم و قرار است هجومي بازي کنيم و آماده‌ايم تا از دقيقه يک تا دقيقه 90 روي دروازه حريف حمله کنيم البته با حمايت مردم حضور تماشاگران نقطه قوت تيم است و با حضور آنها روحيه مي‌گيريم و دلگرم مي شويم و لبنان تضعيف خواهد شد. دو بازي ديگر تا جام جهاني فاصله داريم و اميدوارم بتوانيم مردم را شاد کنيم. لبنان آخرين بازي تيم ملي در مقدماتي جام جهاني در ورزشگاه آزادي است و اميدوارم استقبال خوبي از اين بازي شود و همچنين ما را بدرقه خوبي کنند تا با انگيزه به ديدار با کره برويم.

کاپيتان تيم ملي در مورد اينکه چه سخني با تماشاگران دارد، گفت: من به عنوان يک عضو کوچک فوتبال ايران از مردم مي‌خواهم که به ورزشگاه بيايند و تيم ملي را حمايت کنند. حضور مردم به تيم ما دلگرمي مي‌دهد و کار را براي پيروزي آسان‌تر مي‌کند. صد در صد آماده هستيم تا يک بازي خوب مقابل لبنان انجام دهيم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد