گوناگون

آشتي‌کنان در اولين برنامه سري جديد ۹۰

پارسینه: ديروز براي پيگيري اخبار و حواشي مربوط به درگيري هاي سه سنگربان ملي‌پوش با چند تن از مسئولان فدراسيون گفت‌وگو کرديم و در خلال صحبت‌هاي تکراري اين چند نفر خبر جالبي شنيديم که دانستن آن خالي از لطف نيست.

به گزارش نود، ديروز براي پيگيري اخبار و حواشي مربوط به درگيري هاي سه سنگربان ملي‌پوش با چند تن از مسئولان فدراسيون گفت‌وگو کرديم و در خلال صحبت‌هاي تکراري اين چند نفر خبر جالبي شنيديم که دانستن آن خالي از لطف نيست.
از قرار معلوم مهدي محمدنبي به عنوان سرپرست تيم ملي از جو مسموم به وجود آمده ابراز نارضايتي کرده است و راه چاره برون رفت از اين بحران را سنت قديمي‌ آشتي‌کنان با گل و شيريني تشخيص داده است!
گويا وي مي خواهد از عادل فردوسي‌پور خواهش ‌کند با دعوت از درواز‌ه‌بان‌هاي ملي‌پوش در اولين برنامه سري جديد نود آنها دور يک ميز بنشينند و کدورت‌ها را کنار بگذارند.
البته با توجه به اتفاقات رخ داده در طول يکي‌، دو هفته اخير و مصاحبه‌هاي رنگارنگ اين دروازه‌بان‌ها در مورد حمايت جهت‌دار گزارشگران از سيدمهدي رحمتي، وقوع اين اتفاق کمي بعيد به نظر مي‌رسد.
فراموش نکنيد يک طرف اين درگيري لفظي مزدک ميرزايي و عادل فردوسي‌پور هستند که حداقل با توجه به اخلاق و روحياتي که از عادل سراغ داريم بعيد است وي زير بار چنين برنامه‌اي برود. از طرف ديگر هم کارلوس کي‌روش تاکنون چندين بار تصريح کرد چون رحمتي از تيم ملي خداحافظي کرده او را برنمي‌گرداند و اتفاقات اخير را از چشم او مي‌بيند.
با توجه به اين نکات حالا حدس بزنيد در جريان برنامه نود ۵ مردادماه چه اتفاقاتي رخ خواهد داد و يا اصلا اتفاقي رخ مي‌دهد که قابل نوشتن باشد يا نه!

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد