گوناگون

بازیکنان استقلال پشت علی منصوریان در آمدند

پارسینه: خبرورزشی نوشت؛ علیرضا منصوریان روزهای پراسترسی را در استقلال سپری می کند.


شکست مقابل نفت تهران و حذف از جام حذفی، عرصه را برای منصوریان تنگ تر از گذشته کرد. تا پیش از این بازی گفته می شد در صورتی که منصوریان نتواند در حذفی موفق باشد، از کار برکنار می شود و طبیعتا پس از این شکست، شایعات زیادی به وجود آمد. منصوریان در چنین جوی، ترجیح داد سکوت کند و به بازی سپاهان فکر کند. این بازی هم گفته می شود تاثیرگذارترین بازی برای منصوریان خواهد بود چراکه اگر ببازد، این بار واقعا برکنار می شود.
این شایعات باعث شده تا داخل تیم هم وضعیت مثل سابق نباشد. این روزها بازیکنان هم با شک و تردید در این باره حرف می زنند و از این می پرسند که آیا قرار است منصوریان و کادرش از کار برکناری شوند؟
بازیکنان استقلال از روزی که او سرمربی استقلال شد، با این مربی ارتباط خوبی گرفتند. هر چند در طول راه مشکلاتی بین منصوریان و بعضی از بازیکنان پیش آمد اما هنوز بازیکنان علاقه زیادی دارند و در این شرایط سخت پشت او در آمده اند.
از جمله بازیکنانی که به حمایت از منصوریان پرداخته اند می توان به خسرو حیدری و امید ابراهیمی اشاره کرد. سرمربی استقلال اخیرا با این دو بازیکن جلسه ای سه ساعته برگزار کرد و هر دو از علیرضا منصوریان حمایت کردند. این دو بازیکن پس از صحبت هایی که با منصوریان داشتند، درون تیم هم از این گفتند که «باید پشت علی آقا باشند و از او حمایت کنیم. اکثر بازیکنان استقلال این روزها پشت منصوریان در آمده اند و تاکید دارند که باید از این مربی حمایت کرد چراکه اگر زمان داشته باشد قطعا موفق می شود.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد