گوناگون

پیام تبریک وزیر ورزش به ساحلی‌ بازان پرافتخار

پارسینه: مسعود سلطانی‌فر صعود تیم ملی فوتبال ساحلی به نیمه‌نهایی جام جهانی را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در پی صعود تاریخی ملی پوشان فوتبال ساحلی کشورمان به نیمه نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی،دکتر مسعود سلطانی فر،در پیامی این موفقیت را تبریک و تهنیت گفت.

در متن پیام وزیر ورزش و جوانان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملی پوشان سرفراز فوتبال ساحلی جمهوری اسلامی ایران؛موفقیت به یادماندنی تان درصعود به جمع ۴ تیم برتر جهان،فریادلیاقت، توانمندی و شایستگی های جوانان این مرز و بوم درآوردگاه حساس سواحل اطلس بود.

اینجانب به خوبی به خاطر دارم در آخرین روزهای سال گذشته و آن زمانیکه پیام تبریک قهرمانی تان را در قاره کهن به رشته تحریر در آوردم از فوتبال ساحلی ایران عزیز به عنوان یکی از قطب های جهان یاد کردم و خوشحالم با گذشت کمتر از سه ماه، نمایش در خور و فراموش ناشدنی تان ضمن تایید این نگاه، تاریخ فوتبال این مرز و بوم را ورق زده است و این تیم برای نخستین بار در جمع ۴ تیم برتر جهان قرار گرفت.

این موفقیت بزرگ را به ملی‌پوشان، کادر فنی، خانواده‌های گرامی‌شان و جامعه فوتبال تبریک و شادباش می‌گویم و خوشحالم در روزهای افتخارآفرینی ورزش ایران زمین،برگ زرین تازه ای به افتخارات ورزش میهن مان افزون شد.

مسعود سلطانی فر

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد