گوناگون

سکوی مشترک سطح فوتبال ایران با اسکاتلند و جمهوری ایرلند+عکس

سکوی مشترک سطح فوتبال ایران با اسکاتلند و جمهوری ایرلند+عکس

پارسینه: با اعلام امتیازات جدید کسب شده توسط تیم های ملی فوتبال جهان در جدول رنکینگ فیفا، تیم ملی فوتبال ایران و اسکاتلند در سکوی سی و دوم فوتبال جهان به شکل مشترک ایستاده اند.

FIFA
به گزارش پارسینه ، شاگردان کارلوس کی روش در آخرین رده بندی فداسیون جهانی فوتبال در رده سی و دوم جهان قرار گرفتند.رده بندی ماه نوامبر فدراسیون جهانی فوتبال امروز اعلام شد و تیم ملی ایران طبق پیش بینی ها با دو پله صعود نسبت به ماه گذشته در جایگاه ۳۲ قرار گرفت. ایران با ۷۹۸ امتیاز تیم نخست آسیا است و برای سومین سال متوالی این عنوان را حفظ کرده است که بهترین رکورد آسیا است.
در این سطح بندی جدید، البته تیم ملی فوتبال ایران با تیم ملی فوتبال ایرلند و اسکاتلند در یک ردیف امتیازی قرار گرفته است. این درحالی است که ایرلند و اسکاتلند با از دست دادن امتیاز در ماههای اخیر و تیم ملی فوتبال ایران با به دست آوردن امتیازات جدید در کنار هم در سکوی سی و دوم فوتبال جهان به شکل مشترک ایستاده اند.

در رده بندی جهانی نیز به ترتیب تیم های آلمان، برزیل، پرتغال، آرژانتین، بلژیک، اسپانیا، لهستان، سوئیس، فرانسه و شیلی اول تا دهم هستند.
در قاره آسیا، بعد از ایران، تیم ملی استرالیا (۳۹جهان)، ژاپن (۵۵جهان)، کره جنوبی (۵۹ جهان) و چین (۶۰ جهان) در رده دوم تا پنجم قرار دارند. عربستان تیم ششم آسیا است.
انتهای پیام

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد