گوناگون

فرهاد مجیدی در دوراهی اصفهان و تبریز؟

فرهاد مجیدی در دوراهی اصفهان و تبریز؟

پارسینه: فرهاد مجیدی بعد از کنار رفتن از هدایت تیم استقلال در انتهای فصل گذشته، پیشنهاد هر تیمی که به او نزدیک شده را رد کرده تا حتی مذاکرات به صورت مستقیم نیز طی نشود.

به گزارش پارسینه ؛ فرهاد مجیدی بعد از کنار رفتن از هدایت تیم استقلال در انتهای فصل گذشته، پیشنهاد هر تیمی که به او نزدیک شده را رد کرده تا حتی مذاکرات به صورت مستقیم نیز طی نشود.

از همین رو در این فصل فرهاد مجیدی پیشنهاد تیمی را قبول نکرد تا بیرون از گود بماند! شایعاتی مطرح شده بود که مجیدی منتظر است تا استقلال با فکری نتایج قابل قبولی نگیرد تا او جانشین فکری شود؛ نه اینکه او آرزوی نتایج ضعیف تیم محبوبش را بکند بلکه تصور این بود که استقلال شاید با فکری نتایج درخور شان باشگاه را کسب نکند تا منجر به برکناری او شود. فکری اما با استقلال تا پایان هفته چهاردهم صدرنشین لیگ است و بعید بنظر می رسد در پایان نیم فصل نیز استقلال از رتبه سوم در بدترین شرایط پایین تر برود پس برکناری سرمربی استقلال حداقل تا پایان نیم فصل تقریبا محال است.

دو باشگاه تراکتور تبریز و ذوب آهن اصفهان تمایل خود را برای به خدمت گرفتن فرهاد مجیدی نشان داده اند، اما باید دید فرهاد می‌خواهد و اصلا می‌تواند در شهرستان مربیگری کند یا نه؟

مجیدی که رفت و آمد زیادی به دبی دارد، بیشتر مواقع در تهران یا دبی است و کار در اصفهان یا تبریز برایش راحت نیست. شاید اگر او از تیم‌های تهرانی پیشنهاد داشت تا حالا قبول کرده بود، اما بهرحال ذوب آهن اصفهان که رحمان رضایی را برکنار کرد و تراکتور تبریز که با مسعود شجاعی نتیجه نگرفته فرهاد را می‌خواهند و حتی تراکتور بعد از برکناری منصوریان هم به مجیدی پیشنهاد داده بود.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد