گوناگون

سایپا و تراکتورسازی به تساوی رضایت دادند

پارسینه: در نیمه دوم - شرایط تفاوت زیادی داشت و در دقیقه 47 توپ ارسالی بازیکنان سایپا با ضربه سر زیبای "سعید دقیقی " همراه شد و درون دروازه تیم تراکتورسازی تبریز قرار گرفت.

دیدار تیم های فوتبال سایپای البرز و تراکتورسازی تبریز با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.
تیم فوتبال سایپای البرز درهفته هجدهم لیک برتر فوتبال باشگاه های ایران در ورزشگاه انقلاب شهر کرج پذیرای تیم تراکتورسازی تبریز بود .

در حالیکه سایپا میزبانی این دیدار را برعهده داشت اما حدود 3 هزارتماشاگر طرفدار تیم تراکتورسازی تبریز- خود را به ورزشگاه انقلاب شهرکرج رسانده بودند.

نیمه نخست این دیدار- جذابیت چندانی نداشت و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.
در نیمه دوم - شرایط تفاوت زیادی داشت و در دقیقه 47 توپ ارسالی بازیکنان سایپا با ضربه سر زیبای "سعید دقیقی " همراه شد و درون دروازه تیم تراکتورسازی تبریز قرار گرفت.
در دقیقه 50- ضربه ایستگاهی بازیکنان تراکتورسازی تبریز با اشتباه مدافعان سایپا مواجه شد تا "نوید خوش هوا" به راحتی گل مساوی را به ثمر برساند.

یک دقیقه بعد- تعلل مدافعان سایپا باعت شد "محمد ابراهیمی " با حرکت پا به توپ- "سیدمهدی سیدصالحی " را در فرصت گلزنی قرار داده و مهاجم تراکتورسازی به راحتی برای دومین بار دروازه
میزبان را باز کند.

سایپایی ها که برای فرار از شکست خانگی تلاش می کردند- در دقیقه 64صاحب یک ضربه پنالتی شدند و "سعید دقیقی " توانست گل دوم خود و سایپا را به ثمر رسانده و کار را به تساوی 2بر 2 بکشاند این نتیجه تا پایان باقی ماند تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.
تیم تراکتورسازی تبریز با این تساوی 29 امتیازی شد و در رتبه پنجم قرار گرفت و سایپای البرز نیز با 27 امتیاز به رتبه هفتم صعود کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد