گوناگون

ناصر الخلیفی به زندان می‌رود؟

ناصر الخلیفی به زندان می‌رود؟

پارسینه: خشم ناصر الخلیفی کار دست او داده و حالا شاید مجبور به ترک باشگاه پاریسی شود.

به گزارش پارسینه ؛ خشم ناصر الخلیفی کار دست او داده و حالا شاید مجبور به ترک باشگاه پاریسی شود. درصورت شدت این ماجرا بعید نیست حکم زندان برای او بریده شود تا کار بیش از پیش بیخ پیدا کند.

سایت گل نوشت خشم و برافروختگی ناصر الخلیفی در دوربین‌ها ضبط شده و ممکن است باعث دردسر او شود.
داور بازی رئال‌مادرید و پاریسن‌ژرمن هم در گزارش خود نوشته:
"رفتار او به‌شدت تند بود و سعی داشت وارد اتاق داوران شود و زمانی‌که از او خواسته‌اند آنجا را ترک کند، الخلیفی وسایل آن‌ها را شکست!"
دلیل عصبانیت الخلیفی، اعتراض به گل اول رئال و صحنه مشکوک به خطای بنزما روی دوناروما بود.

بیانیه هواداران PSG؛ ناصرالخلیفی باید برود!

"از همه هواداران باشگاه می‌خواهیم که بدون خشونت به ما بپیوندند. ما حافظه کوتاهی نداریم و می‌دانیم که بازگشتمان به کورس رقابت را مدیون رئیس ناصر الخلیفی هستیم. هیچ مشکل شخصی با او وجود ندارد اما مشخصاً او در حال حاضر نمی‌تواند فرد مناسبی برای باشگاه باشد. وضعیت باشگاه به گونه‌ای است که ما مستلزم یک‌سری تغییرات هستیم."

با جذب مسی ظاهرا پروژه ناصر الخلیفی شکست خورده و حالا با بحران درگیری با داوران نیز رویکرد او در باشگاه خودش با مشکل جدی رو به رو شده است. گفتنی است ناصر الخلیفی بیش از ۵۰۰ میلیون یورو طی سه فصل اخیر برای باشگاه خرج کرده و عملا جدایی او به این راحتی‌ها نیست و باید کمی صبر کرد تا متوجه شد قرار است در این باشگاه چه اتفاقاتی رخ بدهد.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد