گوناگون

رکورد جالب جایگزین تراشتگن پس از تنها یک بازی برای بارسلونا

رکورد جالب جایگزین تراشتگن پس از تنها یک بازی برای بارسلونا

مارک آندره تراشتگن دروازه بان آلمانی بارسلونا به تازگی دچار مصدمیت شده است و همین مصدومیت موجب شده است که به مدت هشت ماه از میادین به دور باشد.

به گزارش پارسینه و به نقل از فوتبالی، شب گذشته بارسلونا و ختافه در هفته هفتم از رقابت های لالیگای اسپانیا به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی بارسا موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

در این بازی بارسلونا موفق شد کلین شیت کند و گلی دریافت نکرد. ایناکی پنیا در این بازی دروازه بان بارسلونا بود. در شش بازی قبلی بارسا در رقابت های لالیگا، مارک آندره تراشتگن درون دروازه بارسا ایستاده بود و نکته جالبی که وجود دارد این است که تراشتگن در شش بازی یک بار توانسته بود کلین شیت کند و حالا ایناکی پنیا با تنها حضور در یک بازی توانسته است کلین شیت کند و به آمار تراشتگن در شش بازی قبلی برسد. مارک آندره تراشتگن در بازی بارسلونا مقابل وایادولید موفق شده بود کلین شیت کند. در آن بازی بارسلونا با نتیجه هفت بر صفر موفق شد به پیروزی برسد.

باید دید که اوضاع برای پنیا در بازی های آینده به چه شکل پیش می رود.

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد