گوناگون

پاسخ اینیستا به حضور در نیمکت بارسلونا

پاسخ اینیستا به حضور در نیمکت بارسلونا

اسطوره بارسلونا نشستن روی نیمکت این تیم را یک «چالش بزرگ» می‌داند.

به گزارش پارسینه به نقل از طرفداری، آندرس اینیستا پس از خداحافظی از فوتبال قصد دارد وارد دنیای مربیگری شود. 

خداحافظی آندرس اینیستا از فوتبال، به این معنا بود که یکی دیگر از اسطوره‌های مستطیل سبز هم قرار است وارد دنیای مربیگری شود. اینیستا در مصاحبه جدیدش با موندو دپورتیوو در مورد این احتمال، لاماسیا و مسائل پیرامون باشگاه محبوبش یعنی بارسلونا صحبت کرد. 

کاری که لامین یامال در این سن انجام می‌دهد، واقعا طبیعی نیست. چالشی که اطرافیان لامین با آن مواجه هستند، این است که از رشدِ پیوسته او طی این چند سال اطمینان حاصل کنند. او هر سال باید پیشرفت کند. 

لاماسیا همیشه به داد بارسا می‌رسد 

در لاماسیا کارهای فوق‌العاده‌ای انجام می‌شود. زمانی که بارسا نیاز داشته باشد، آن‌ها همیشه به داد تیم می‌رسند. به خاطر لاماسیا، بارسا همیشه زیرساخت لازم برای حضور در رقابت بر سر کسب جام را دارد. این فصل هم همه‌چیز خوب پیش می‌رود. 

تمجید از پدری

یکی از ویژگی‌های پدری که از آن خوشم می‌آید، طبیعی بودن و سادگی سبک بازی اوست. من می‌دانم ساده بازی کردن فوتبال چه‌قدر کار دشواری است. نحوه حرکت او و درکی که از بازی دارد، به شکل ذاتی درون او نهفته است. او مدت زیادی است که در حال نشان دادن استعداد خودش است. 

شانس هدایت بارسلونا 

اوضاع بارسلونا در این فصل رضایت‌بخش است. همه‌چیز خوب است و امیدوارم فرم تیم در ماه آوریل و می هم خوب باشد تا بتوانیم در مورد شانس قهرمانی تیم صحبت کنیم. هدایت بارسلونا در آینده؟ چالش بسیار بزرگی برای من خواهد بود . سرمربی باید اطراف خودش را با متخصصان کاربلد پر کند تا به او کمک کنند. 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد