گوناگون

ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - السد در لیگ نخبگان آسیا

ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - السد در لیگ نخبگان آسیا

پرسپولیس امشب از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران در قطر به مصاف تیم السد می‌رود تا سومین بازی‌اش در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا را برگزار کند.

پرسپولیس امشب از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران در قطر به مصاف تیم السد می‌رود تا سومین بازی‌اش در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا را برگزار کند. این تیم که در این فصل با خوان کارلوس گاریدو اسپانیایی چهره جدیدی از خود به نمایش گذاشته، در لیگ برتر همچنان یکی از مدعیان قهرمانی نشان داده است. سرخ‌پوشان تهرانی اگر بازی معوقه‌شان را با برتری پشت سر بگذارند، می‌توانند صدرنشین جدول رده‌بندی شوند. برخلاف لیگ برتر، شرایط برای این تیم در لیگ نخبگان آسیا چندان خوب پیش نمی‌رود. اگرچه این تیم فقط دو بازی تا به الان انجام داده ولی کسب یک امتیاز از شش امتیاز ممکن باعث شده همین حالا کار به، اما واگر بکشد.

پرسپولیس در هفته نخست لیگ نخبگان برابر الاهلی عربستان به میدان رفت و با وجود نمایش بسیار درخشانی که داشت، با یک گل مغلوب شد. در دیدار دوم، این تیم میزبان پاختاکور ازبکستان بود که روی کاغذ بازی ساده‌ای محسوب می‌شد. شاگردان گاریدو اگرچه گل زودهنگامی زدند ولی نتوانستند از برتری‌شان استفاده کنند تا نهایتا به نتیجه مساوی رضایت دهند. چنین شده که بازی امشب برای آنها از اهمیت خاصی برخوردار است. پرسپولیس و گاریدو به‌شدت برای رسیدن به اولین سه امتیاز آسیایی‌شان در فرمت جدید لیگ نخبگان نیاز دارند و در پی رسیدن به آن هستند. البته همه ابزار لازم را هم در اختیار نخواهند داشت. اوستون اورونوف، فوق‌ستاره ازبک این تیم به دلیل مصدومیت این بازی مهم را از دست داده و قاعدتا بخشی از خلاقیت پرسپولیس در کناره‌ها از بین رفته است.

در کنار این مورد باید به غیبت محمدحسین کنعانی‌زادگان هم پرداخت که به دلیل مصدومیت کلا در تهران مانده و به همراه تیم به قطر نرفته است. اینها همه در حالی است که در تیم رقیب بازیکن آماده‌ای به اسم اکرم عفیف حضور دارد که این روز‌ها یکی از بهترین فرم‌های فوتبالی‌اش را دارد و در ۱۳ بازی گذشته تیمش روی ۱۳ گل اثرگذار بوده است. البته آمار پرسپولیس مقابل السد خوب بوده و این مورد می‌تواند به لحاظ روحی شرایط را به سود شاگردان گاریدو کند؛ ولی نکته نگران‌کننده آماری همین داستان گاریدو است. او تا به الان در قالب دو تیم العین و پرسپولیس هنوز نتوانسته بردی در رقابت‌های آسیایی به دست بیاورد. آیا این طلسم امشب می‌شکند؟

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد