گوناگون

سه‌شنبه؛ نشست مجلس با دولت درباره سیل‌های اخیر

سه‌شنبه؛ نشست مجلس با دولت درباره سیل‌های اخیر

پارسینه: سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس از احتمال برگزاری جلسه مجلس و دولت درباره سیلاب‌های اخیر در روز سه‌شنبه هفته جاری خبر داد.

بهروز نعمتی، سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست مجلس و برخی از وزرای دولت برای بررسی وضعیت سیلاب‌های اخیر در کشور خبر داد و گفت: قرار بود این جلسه امروز برگزار شود، اما به دلیل اینکه برخی وزرا در مناطق سیل‌زده حضور داشتند، این جلسه لغو شد.

وی با بیان اینکه احتمالاً جلسه مذکور روز سه‌شنبه هفته جاری برگزار شود، ادامه داد: اگر وزرای نیرو و کشور تا روز سه‌شنبه از مناطق سیل‌زده بازگردند نشست نمایندگان با این وزرا در صحن علنی پارلمان برگزار می‌شود.

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس تصریح کرد: نظر هیئت‌رئیسه مجلس بر این است جلسه با وزرای مربوطه به صورت علنی برگزار شود.


استارت مجلس برای تحقیق و تفحص از واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان

هیات تحقیق و تفحص از نحوه قیمت‌گذاری و واگذاری کشت و صنعت و دامپروری مغان امروز در کمیسیون اقتصادی مجلس انتخاب شد.
هیات تحقیق و تفحص از نحوه قیمت‌گذاری و واگذاری کشت و صنعت و دامپروری مغان امروز یکشنبه (۱۸ فروردین ماه) در کمیسیون اقتصادی مجلس انتخاب شد.

مطابق قانون، اعضای هیات تحقیق و تفحص پانزده نفر است که پنج نفر آن از بین درخواست کنندگان و ده نفر دیگر از کمیسیون تخصصی اقتصادی انتخاب می‌شوند.

اعضای هیات تحقیق و تفحص از نحوه قیمت گذاری و واگذاری کشت و صنعت و دامپروری مغان عبارتند از:
صدیف بدری، شکور پورحسین، رضا کریمی، نصرالله پژمان‌فر، سیدحمایت میرزاده، عین‌اله شریف‌پور، زهرا سعیدی مبارکه، معصومه آقاپور، علی اکبر کریمی، سیدناصر موسوی بارگاهی، شهاب نادری، محمود بهمنی، احمد محمدی انارکی، علی اسماعیلی و محمد حسن نژاد.
منبع: خبرگزاری تسنیم

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد