گوناگون

شاخص‌های بورسی روز سه‌شنبه

شاخص‌های بورسی روز سه‌شنبه

پارسینه: در داد و ستدهای امروز (سه شنبه) بورس تهران ۱۳ واحد رشد کرد.

به گزارش خبرنگار پارسینه، شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز سه شنبه ۱۳ واحد رشد کرد و به پله ۷۷ هزار و ۳۵۹ واحدی رسید.
در معاملات امروز تعداد یک هزار و ۴۲ سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیارد و ۷۹۳ میلیون و ۳ هزار ریال در بیش از ۴۲ نوبت معاملاتی داد و ستد شدند.

شاخص‌های بورسی روز سه شنبه

بر این اساس کلیه شاخص‌ها با روند مثبت روبرو شدند به طوری که شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) ۴ واحد، شاخص بازار اول ۱۶ واحد رشد، شاخص آزاد شناور ۲۳ واحد، شاخص کل(هم‌وزن) ۱۹ واحد، شاخص قیمت(هم‌وزن) ۲۱ واحد رشد و تنها شاخص بازار دوم ۱۲ واحد ریزش را تجربه کرد.
نمادهای پر بیننده معاملات امروز کنتور سازی، پارس خودرو با روند صعودی و نمادهای سایپا، ایران خودرو، زامیاد، سرامیک‌های صنعتی اردکان و پالایش نفت بندر عباس با روند نزولی به کار خود پایان دادند.

شاخص بازار فرا‌بورس با کاهش بیش از ۳ واحدی به پله ۸۱۶ واحدی سقوط کرد. در معاملات بازار فرا‌بورس تعداد ۱۷۱ هزار و ۶۵۶ سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیارد و ۲۷ میلیون و ۲۴۸ ریال در بیش از ۱۵ نوبت معاملاتی دادوستد شدند.
نمادهای پر بیننده معاملات امروز فرابورس مدیریت انرژی امید تابان هور و سرمایه‌گذاری توسعه گوهران امید با روند مثبت و نمادهای تولید نیروی برق دماوند، پالایش نفت تهران، سهامی ذوب آهن اصفهان، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و پالایش نفت لاوان با روند منفی به کار خود پایان دادند.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد