گوناگون

افزایش ۲۰ درصدی بودجه وزارت بهداشت

پارسینه: به مناسبت برگزاری سومین کنگره طب رزم ایران جایزه ملی دکتر شهید رهنمون که به تصویب مقام معظم رهبری نیز رسیده است عصر امروز پنجشنبه 10 اسفند در منطقه عملیاتی جنوب اهواز در محل شهادت دکتر رهنمون طی مراسمی به 4 خانواده جامعه پزشکی اهداء می‌شود.

محمدحسن طریقت منفرد در حاشیه برنامه اهدای جایزه ملی شهید دکتر رهنمون که مناطق عملیاتی جنوب کشور در پاسخ به پرسش خبرنگاران در زمینه چگونگی طرح پزشک خانواده اظهار داشت: طرح پزشک خانواده در حال حاضر در برخی شهرهای کشور مانند قزوین و یزد نیز اجرا خواهد شد ولی در تهران از روز نخست نیز صلاح نبود که اجرا شود و پس از اجرا در شهرهای کوچک امیدواریم در تهران نیز اجرا کنیم.

وی در زمینه آمادگی پزشکان کشورمان برای هر نوع تحریم افزود: چنین برنامه‌هایی (جایزه ملی شهید دکتر رهنمون) باعث یادآوری روزهای پایداری ملت ما است و با آنکه دشمن دیگر هرگز این اشتباه را مرتکب نخواهد شد که به ایران حمله کند ولی ما باید آمادگی خود را در هر زمینه‌ای ارتقاء دهیم.

طریقت در پاسخ به این پرسش که ایا به دلیل بودجه انقباضی بیمارستانها می‌توانند خدمات درمانی کمتری به مردم ارائه کنند گفت: بودجه وزارت بهداشت 20 درصد نیز افزایش یافته است و ا میدواریم این بودجه تصویب شود. ولی به هر حال کشور ما در حال تحریم است و استکبار ایران را بدون نفت می‌خواهد و از نظر اعتباری سعی دارد ما را دچار مشکل کند. ولی ما نیز با مدیریتی بهینه در اعتباراتمان جلوی این تحریم‌ها می‌ایستیم و برای هر نوع تحریمی آماده هستیم.

سرپرست وزارت بهداشت در ادامه پاسخ به پرسش خبرنگاران اعلام کرد: تعرفه‌ها تا دو هفته دیگر مشخص می‌شود و در تلاشیم تا نیازهای بیماران سرطانی را نیز تامین کنیم که تامین این نیازها می‌تواند توسعه مراکز درمانی یا تامین هزینه‌های دارویی آنها باشد.

به مناسبت برگزاری سومین کنگره طب رزم ایران جایزه ملی دکتر شهید رهنمون که به تصویب مقام معظم رهبری نیز رسیده است عصر امروز پنجشنبه 10 اسفند در منطقه عملیاتی جنوب اهواز در محل شهادت دکتر رهنمون طی مراسمی به 4 خانواده جامعه پزشکی اهداء می‌شود.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد