گوناگون

سورپرایز بانک مهر ایران برای متقاضیان ثبت نام خودرو

سورپرایز بانک مهر ایران برای متقاضیان ثبت نام خودرو

با توجه به افزایش قیمت خودرو در سال های اخیر ،مردم ناچار شده اند برای خرید خودرو به دریافت وام از بانک ها رو بیاورند. بانک قرض الحسنه مهر ایران برای این منظور اقدام به اعطای وام به مشتریان خود با شرایط خاصی کرده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، در طرح پیش فروش ایران خودرو که اخیرا اغاز شده است، بانک قرض الحسنه مهر ایران با اعطای وام به مشتریان خود کمک بسزایی را به خرید خودرو می کند.

به این صورت که مشتریانی که خواهان وکالتی کردن حسابشان برای ثبت‌نام در طرح پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو هستند؛ نیاز به مسدود کردن ۲۳۰ میلیون تومان پول در حساب وکالتی خود دارند.

این افراد در صورت تودیع ۱۵۰ میلیون تومان در حساب خود، بدون نیاز به داشتن معدل حساب، می‌توانند ۸۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه بدون ضامن و با کارمزد صفر درصد دریافت کنند.

قابل توجه است که پس از اعلام نتایج توسط شرکت خودروساز ، مبلغ وام (۸۰ میلیون تومان) در لحظه آزادسازی، تسویه می‌شود. همچنین مبلغ تودیعی سهم مشتری در حساب (۱۵۰ میلیون تومان) نیز در همان لحظه، در اختیار مشتری قرار می‌گیرد.

وام ۸۰ میلیون تومانی بانک قرض الحسنه مهر ایران  بدون نیاز ضامن و با کارمزد صفر درصد و بدون نیاز به داشتن معدل حساب به افراد تعلق می گیرد.

پس از اعلام نتایج در صورت برنده شدن در قرعه کشی این وام در لحظه و به طور کامل به حساب مشتری واریز خواهد شد.

مبلغ ۱۵۰ میلیون تومانی که به عنوان سپرده اولیه واریز شده است نیز به طور همزمان به حساب مشتری بازگردانده می‌شود.

این طرح به مشتریان این امکان را می‌دهد تا با حداقل هزینه اولیه، شانس خود را برای خرید خودروهای جدید ایران خودرو امتحان کنند.

لازم به ذکر است که مبلغ واریزی به حساب وکالتی، به عنوان بخشی از وجه خودرو محسوب می‌شود. شرایط و ضوابط دقیق این طرح، از سوی شرکت ایران خودرو اعلام خواهد شد. توصیه می‌شود قبل از ثبت‌نام، اطلاعات کامل را از منابع رسمی ایران خودرو کسب نمایید.

 

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار