گوناگون

آغاز فروش فوری یک محصول ایران‌خودرو+ شرایط

آغاز فروش فوری یک محصول ایران‌خودرو+ شرایط

گروه صنعتی ایران‌خودرو دیزل به منظور پاسخ به نیاز بازار و فروش خودرو به مشتریان نهایی، طرح فروش ون وانا که از جمله محصولات پرطرفدار بازار خودروهای تجاری است را با قیمت قطعی و زمان تحویل فوری عرضه می‌کند.

به گزارش پارسینه؛ گروه صنعتی ایران‌خودرودیزل، از ساعت ۱۰ صبح امروز (چهارشنبه ۲۱ شهریور ماه) طرح فروش فوری ون وانا بصورت نقد و اقساط آغاز کرده است؛ این طرح نیز تا زمان پایان ظرفیت ادامه خواهد داشت.

این خودرو که بصورت بنزینی و با ظرفیت ۱+۱۲ نفر سرنشین عرضه می‌شود، از موتور ۱۵۰ اسب بخار ۳TZ با حجم ۲/۷ لیتری بهره می‌برد. از جمله دیگر امکانات این محصول که قابلیت کاربری آمبولانس تیپ A  و B و همچنین کمپر را دارد، می‌توان به ترمز دومداره هیدرولیکی، جلو دیسکی و عقب کاسه‌ای، سامانه‌های ترمز ضد قفل (ABS)، کنترل لغزش (ASR) و سیستم کنترل الکترونیکی پایداری (ESC)، سیستم نمایش دهنده فشار باد تایرها (TPMS)، کولر و بخاری (جلو و عقب کابین به صورت مستقل)، دریچه خروج اضطراری از سقف اشاره کرد.

این دوج دورانگو SRT هلکت نامش کله چکشی است و درون و بیرونش به خوبی و با دقت وصف نکردنی طراحی شده است.

ثبت‌نام برای مشارکت در این طرح فروش، از ساعت ۱۰ صبح امروز، از طریق سایت فروش اینترنتی شرکت ایران‌خودرودیزل به نشانی esale.ikd.ir آغاز می‌شود و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

e8QVrO5QTkOB

منبع: دنیای اقتصاد

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد