گوناگون

پیش بینی بورس امروز ۲۶ شهریور ۱۴۰۳

پیش بینی بورس امروز 26 شهریور 1403

فاکتورهای عملکردی بازار سهام نشان از سه روند نزولی در بازار دارد.

به گزارش اکوایران، بورسی‌ها در شرایطی به استقبال معاملات روز دو‌شنبه می‌روند که در 4 روز معاملاتی اخیر روند تغییرات شاخص کل بورس نزولی بوده است. روز یکشنبه شاخص کل 9 هزار و 964 واحد افت کرد و شاخص کل هم‌وزن هزار و 841 واحد نزول کرد. همچنین شاخص کل فرابورس  22 واحد پایین آمد و شاخص هم وزن فرابورس افزایش 97 واحدی داشت. 

 

بیشترین افزایش قیمت

روز یکشنبه در بورس شرکت گروه هلدینگ صنعتی ملی (شیران)، شرکت لیزینگ صنعت و معدن (ولصنم) و شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران (شیران) نمادهای سبزپوش بازار بودند که بیشترین رشد را داشتند. در فرابورس نیز شرکت صنایع غذایی مینو شرق (غمینو)، شرکت بازرگانی و تولیدی مرجان کار (کمرجان) و شرکت سرمایه گذاری پردیس (ثپردیس) بیشترین رشد قیمت را ثبت کردند.

بیشترین کاهش قیمت 

در بورس نمادهای سهرمز (شرکت سیمان هرمزگان)، ثشاهد (شرکت سرمایه گذاری شاهد) و وپست (شرکت پست بانک ایران) در روز یکشنبه بیشترین کاهش قیمت بازار را داشتند و در معاملات فرابورس شرکت تولیدی و صنعتی گوهر فام (شفام)، شرکت سرمایه گذاری سلیم (سلیم) و شرکت مولد نیروگاهی تجارت فارس (بمولد) بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

عرضه و تقاضای بازار

در معاملات یکشنبه، 122 نماد صف خرید داشتند و 170 نماد با صف‌ فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با افت یک درصدی نسبت به روز کاری قبل به 848 میلیارد تومان کاهش یافت و مجموع ارزش صف‌های فروش نیز با افزایش 21 درصدی به رقم 415 میلیارد تومان رسید.

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد