گوناگون

هدف گذاری برای ارزشمندسازی و حفظ حقوق صاحبان سهام از اولویت های شرکت محراب عمران

 هدف گذاری برای ارزشمندسازی و حفظ حقوق صاحبان سهام از اولویت های شرکت محراب عمران

مهندس رضا دهقان مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت محراب عمران (وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری) ارزشمندسازی و حفظ حقوق صاحبان سهام را از مهمترین اولویت های شرکت متبوع خود عنوان کرد و بیان داشت: شرکت محراب عمران به عنوان یک شرکت دولتی و زیر مجموعه صندوق بازنشتگی کشوری و وزارت کار رفاه و امور اجتماعی بوده و به عنوان یکی از شرکت های موفق ،فعال و مطرح می باشد که فعالیت های عمرانی گسترده ای در اقصی نقاط مختلف کشور انجام داده است.

مهندس دهقان چشم انداز این شرکت را هدف گذاری جهت ارتقا ارزش سهام شرکت و افزایش رضایتمندی سهامداران محترم بیان کرد و ایجاد درآمد،کسب سود و حفظ حقوق صاحبان سهام را از اولویت های محوری این شرکت عنوان داشت.

مدیر عامل محترم محراب عمران، اضافه کرد: این شرکت تاکنون به لطف خدا و تلاش پرسنل متعهد خود در نیل به اهداف از پیش تعیین شده و انجام ماموریت خود موفق بوده و با ایجاد فرصت های شغلی مناسب و گستردگی عملکرد در جغرافیای ملی  باعث رونق فعالیت های عمرانی و آبادانی در سطح کشور شده است.

رضا دهقان در خصوص دستاوردهای اخیر مجموعه تحت مدیریت خود چنین توضیح داد: طی این مدت با ایجاد همدلی و هدف گذاری و برنامه ریزی سعی شده از روش های نوین اجرایی و فنی در طرح ها و پروژه های عمرانی بیشترین بهره گیری صورت پذیرد و با هدف ارتقاء بهره وری از متد روز استفاده بیشتری شده است.

وی افزود: با پیگیری های صورت گرفته پروژه های نا تمام و طرح هایی که به دلایل مختلف به صورت بلاتکلیف رها شده بود به اتمام رسید و در حوزه منابع انسانی با فراهم نمودن نظام جامع مدیریت در جهت تخصص،رضایت،توانمند سازی و آموزش پرسنل از سایر اقدامات صورت گرفته می باشد که در ادوار مختلف در مدت زمان چند ماه به صورت متوالی برگزار گردید.

در کنار اقدامات فوق با توجه به رکود صنعت ساختمانی در سراسر کشور سیاست گذاری با هدف تنوع جغرافیایی شکل گرفت تا مجموعه بتواند به صورت پویا و فعال در اقصی نقاط کشور فعالیت داشته باشد و به طبع این امر باعث ایجاد ارزش آفرینی برای سهام دارن گردید.

روابط عمومی شرکت محراب عمران

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد