گوناگون

دلار سقوط کرد+قیمت

دلار سقوط کرد+قیمت

امروز (شنبه) قیمت دلار در بازار ارز تهران، کاهش یافت.

به گزارش پارسینه به نقل از فارس،در حالی که قیمت دلار در بازار آزاد چند روز گذشته افزایش پیدا کرده و به ۶۸ هزار رسیده بود، از ابتدای امروز روند کاهشی پیدا کرد و به کانال ۶۷ هزار تومان وارد شد.

 از امروز صبح با وجود اعلام خبر حمله رژیم صهیونیستی قیمت ارز کاهش پیدا کرد و قیمت دلار که در بازار آزاد به بالای ۶۸ هزار تومان رسیده بود در مدت چند ساعت به کانال ۶۷ هزار تومان وارد شد. برخی از کارشناسان علت این کاهش را حمله ضعیف دیشب رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

شب گذشته همچنین قیمت تتر هم‌زمان با حمله رژیم صهیونیستی دو قله قیمتی ایجاد کرد که یکبار تا حدود ۷۰ هزار تومان و یک بار نیز تا حدود ۶۸ هزار تومان افزایش پیدا کرد، اما بعد روند کاهشی به خود گرفت و تا ۶۵ هزار تومان رسید. هم اکنون قیمت تتر در کانال ۶۴ هزار تومان قرار دارد.

برخی از کانال‌های تلگرامی که شب گذشته دلار فردایی را بالاتر از ۶۸ هزار تومان نیز اعلام کردند تاکنون قیمت لحظه‌ای قیمت دلار را به روز نکرده‌اند. کارشناسان معتقد هستند روند کاهشی دلار ادامه‌دار خواهد بود و قیمت ارز به چند کانال پایین‌تر باز خواهد گشت.

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد