گوناگون

دردسر برای متقاضیان خودروی شاهین در طرح تعویض اجباری

دردسر برای متقاضیان خودروی شاهین در طرح تعویض اجباری

طرح اجباری تعویض خودروی شاهین جی دستی باعث سردرگمی متقاضیان شده است.

به گزارش پارسینه به نقل از باشگاه خبرنگاران، این روز‌ها اجرای طرح اجباری تعویض خودروی ثبت نامی از سوی برخی از شرکت‌های خودروساز، متقاضیان را کلافه کرده و آنها را در نیمه راه گذاشته است. ماجرا از این قرار است که شهروندخبرنگار ما که در سامانه یکپارچه سازی خودروی شاهین دستی ثبت نام کرده، شرکت تعویض خودروی ثبت نامی آنها را ابلاغ کرده است که موجب نارضایتی متقاضیان شد.

وی با ارسال پیام از بلاتکلیفی ۹ هزار متقاضی خبر دارد و خواستار رسیدگی به این مشکل شد.

متن پیام شهروندخبرنگار

ما بهار ۱۴۰۲ تو سامانه یکپارچه ۱۰۰ میلیون بلوکه کردیم و جز یکپارچه دوم هستیم به ما نوبت پاییز و زمستان ۱۴۰۳را دادند. بعد از ۲  وجهی که بلوکه کرده بودیم آزاد شد الان حواله پاییز و زمستان شاهین جی دستی را داریم. اما شرکت به ما می‌گوید تولید شاهین دستی دیگر نداریم و شما باید خودروی کوییک و یا ساینا را به شما جایگزین دهیم. ولی ما با گذشت یک سال ونیم همون خودرو ثبت نامی را می‌خواهیم، چون مطمئن هستم شرکت تولید دارد. چون هم شاهین را صادر می‌کنند هم تحویل می‌دهند خودرو تازه دو سه سال است که خط تولید آن باز شده چطور می‌شود تولید متوقف شود و بار‌ها بعد از اعتراضات ما مدیران سایپا گفتند تحویل می دهیم ولی مشخص نیست چه زمانی تولید می‌شود؟ ۹ هزار نفر بلاتکلیف هستند. لطفا پیگیری کنید.

 

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد