گوناگون

پیرموذن: افزایش ۸۲ درصد بودجه ریاست جمهوری، چرا؟!

پارسینه: عضو کمیسیون عمران از افزایش 82 درصدی اعتبارات ریاست جمهوری در لایحه بودجه کل کشور سال 92 انتقاد کرد و گفت: بودجه ریاست جمهوری 82 درصد افزایش یافته ، این در حالیست که دولت بزرگ چوب لای چرخ توسعه است و ما نمی گذاریم دولت بیش از این بزرگ شود.

کمال الدین پیرموذن تصریح کرد: افزایش بودجه ریاست جمهوری و بزرگ شدن دولت، منع قانونی دارد و مغایر نظر و تاکیدات مقام معظم رهبری است. بنابراین قطعا در مجلس مانع این اتفاق خواهیم شد.


وی همچنین در خصوص دیگر ایرادات اساسی لایحه بودجه 92 توضیح داد: در لایحه بودجه 92 با مسائل تاسف برانگیزی همچون کاهش بودجه صنعت، کاهش بودجه بخش محیط زیست، فروش عجولانه بسیاری از واحدها و دارایی های دولتی و حذف مواد استمحالی صاحبان صنایع را شاهدیم که قطعا جلوی همه اینها را می گیریم.

به اعتقاد این نماینده مجلس لایحه بودجه 92 کشور واقع گرایانه نیست و در آن مواردی دیده می شود که منافع ملک ملت را تحت تاثیر قرر داده و به صلاح و صرفه کشور و مردم نیست. چه بسا اینکه دولت می خواهد شتابزده و یکجانبه املاک و اموال دولتی را به فروش برساند.


نماینده مردم اردبیل در مجلس با بیان اینکه قرار دادن فاز دوم هدفمندی یارانه ها در لایحه بودجه 92 غیرقانونی است اذعان داشت: به کرات به دولت اعلام شده بود که امکان اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها در سال آینده نیست ، اما فاز دوم در لایحه بودجه آمده که نظر قاطبه نمایندگان مجلس بر این است که هدفمندی در سال آینده اجرا نشود.

پیرموذن تاکید کرد: به جای اینکه با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها، اقتصاد را متشوش کنیم، تلاش می کنیم اقتصاد کشور را به سمت و سوی تولید و ا قتصاد مولد رهنمون سازیم.


منبع:زندگی نیوز

ارسال نظر

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد